algibaut Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Hej! För ungefär 1/2 år sen så hade ni pratat om ett helt ny bana som hade en helt ny miljö men grafiken var detsamma som VC. Ni hade t.om en liten video klipp där man kunde se hur stor skillnaden var fast den inte var färdig utvecklad. Den hade ett namn men det har jag glömt. Så jag undrar vad den heter?.Så man kan få tag på det via internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 jag fattar inte din poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algibaut Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag vet jag gjorde ett litet misstag Men jag lovar det ska inte upprepas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Myriad Island?.. eller New Vice city 2004 ? (Tror dom heter så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Myriad Island heter dne modden, vet inte om de lagt ner eller om de är igång, kan titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Myriad Islands är inte nerlagt, men nästan. Folk gör nya bilar istället för nya hus, vilket är helt fel. Att San Andreas kommer snart gör inte saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts