Zane Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Allt funkar till steg 3 men när jag ska ladda upp själva modden i zip format så går det inte. Zip filen jag försöker ladda upp är på ca 15 kb och har 2 filer. Vad har jag gjort för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Skickade du med en bil i 200X200 och en vanlig bild? Jag skickade också in en modd fast det var igår men den har ej kommit upp ännu.. hur lång tid brukar det ta för en moderator att godkänna en mod?? Här e modden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Ja jag har en stor och en liten bild, men det är modden som inte funkar. btw, jag tror moderatorerna på gtamods är på semester så det ggår väl lite segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts