Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 man blev medlem för säkerhets skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ungefär om 3 timmar börjar det Kan knappt vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ungefär om 3 timmar börjar det Kan knappt vänta e du säker på att d e 3 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) trodde det skulle vara vid 12 Redigerad 30 juli, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) e du säker på att d e 3 timmar? de flesta på gta-sanandreas forumet har sagt att de börjar om 3 timmar, so I guess so... Edit: ah det kanske var för en timme sen eller något liknande som de postade det där på forumet :"> De börjar nog vid 12 Redigerad 30 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 de flesta på gta-sanandreas forumet har sagt att de börjar om 3 timmar, so I guess so... Edit: ah det kanske var för en timme sen eller något liknande som de postade det där på forumet :"> De börjar nog vid 12 ja ja tänkte d...för när den e 12 här, e den 4 där...så OK! ja sitter hela tiden på On The Spot "just in case"--- hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ja ja tänkte d...för när den e 12 här, e den 4 där...så OK! ja sitter hela tiden på On The Spot "just in case"--- hehe hehe samma här, hoppas bara servern pallar att så många tittar på den sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hehe samma här, hoppas bara servern pallar att så många tittar på den sammtidigt Dom borde vara väl förberedda. Jag ska spela in det dom säger om GTA San Andreas, så om nån vill ha det, säg bara till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Dom borde vara väl förberedda. Jag ska spela in det dom säger om GTA San Andreas, så om nån vill ha det, säg bara till. JAG VILL!! När du har d azzå...ja vet nte hur man gör så JAG VILL HA!!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Sure. Hoppas bara det funkar Det här hittade jag på http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=140790&st=80 Since it's 4:00 Pacific Time, that means 5:00 Mountain Time, 6:00 Central Time, and 7:00 Eastern Time. Alltså börjar det om 1 timme och 35 minuter Källa: http://www.time.gov/timezone.cgi?Central/d/-6/java EDIT: Inspelningen funkade inte som jag ville, det vill inte fastna på skärmen.. så ingen video... Redigerad 30 juli, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Sure. Hoppas bara det funkar Det här hittade jag på http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=140790&st=80 Alltså börjar det om 1 timme och 35 minuter Källa: http://www.time.gov/timezone.cgi?Central/d/-6/java EDIT: Inspelningen funkade inte som jag ville, det vill inte fastna på skärmen.. så ingen video... d verkar så ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 nu e den tolv o ja ser inget nytt avsnitt! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 nu e den tolv o ja ser inget nytt avsnitt! :S Damn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Damn men hallå! fan va weird?!?!?! fast nån sa ju nåt om 6.00!! den e bara fem där nu...Central Time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ja tror att den börjar vid 1:00 för att vi ligger 9 tim efter usa och kl 4:00 var den där 5 6 7 8 9 10 11 12 1 heheh... frågade farsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 läste någon mitt inlägg? Alltså det börjar 1:00. Om 37 minuter (00:23). Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 nu är det 35 min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 f*an va ja längtar...!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 f*an va ja längtar...!!!!!!! jag med hehe... man behöver inte vara medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Tjena ! jag är ny här så vet inte så mycket ... men lär mig sakta och säkert =) hade en fråga bara, Hur ska man gå till väga för att kolla ... dvs typ någon länk, har reggat mig också på deras hemsida också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts