Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 I was looking on the gamespot website and the new episode of on the spot today at 4:00 will have new info on san andreas, and maybe even an preview of the game. källa: http://www.gta-sanandreas.com/modules.php?...p=119394#119394 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Come back this Thursday at 4:00pm PDT for an all-new show! från gamespot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 vad är klockan här när den är 4.00pm där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 källa: http://www.gta-sanandreas.com/modules.php?...p=119394#119394 Om jag inte tar fel nu så kommer vi alltså få informationen typ 23:00? För jag har en polare i Canada och klockan var 17:00 där när den var 00:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 ?? menar dom inte på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 ?? menar dom inte på natten? Jag e inte så jävla säker men då skulle det antagligen stått 4:00am altså after midnight ( 4timmar efter midnatt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Finns ingen bättre känsla än när man går in på GTAsajten så står där "Nya SAscreens släppta"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Själv föredrar jag GameSpy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sitewalker Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Tja, mitt första inlägg här. Tänkte bara kolla om nån har någon mer exakt tidpunkt när det sänds här. Såg nämligen på ett annat forum att en i Finland skulle se det kl 2 på natten medan en i England skulle se det kl 10. Redigerad 29 juli, 2004 av sitewalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Tja, mitt första inlägg här. Tänkte bara kolla om nån har någon mer exakt tidpunkt när det sänds här. Såg nämligen på ett annat forum att en i Finland skulle se det kl 2 på natten medan en i England skulle se det kl 10. ungefär vid 10-12 kommer det sändas. Jag skulle säga att det sänds vid 12, vi är väll 8 timmar före Amerika? Redigerad 29 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) vaddå sänds det bara en gång? är det inte så man kan se när som helst? såfall skulle någon kunna vara schysst att typ spela in de på datan eller något sånt? någon som kan/vet hur man gör de från streams? hade varit så j'vla schysst om nån hade kunnat fixa de. för jag är nämligen inte hemma då Redigerad 29 juli, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 vaddå sänds det bara en gång? är det inte så man kan se när som helst? såfall skulle någon kunna vara schysst att typ spela in de på datan eller något sånt? någon som kan/vet hur man gör de från streams? hade varit så j'vla schysst om nån hade kunnat fixa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Det är inte TV det handlar om, det är internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Det är inte TV det handlar om, det är internet! ja? det är fullt möjligt att rippa strömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Det är inte TV det handlar om, det är internet! jag vet att det är internet och jag frågade om någon vet hur man rippar/spelar in strömmar. ja? det är fullt möjligt att rippa strömmar. Vet du hur man gör? något speciellt program? Redigerad 29 juli, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Kommer dom inte ha som Food previewn att man kan läsa efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 http://www.gamespot.com/onthespot/ om man går in här...så kommer d upp ett klipp me On The Spot men d e helt gammalt! Men e d där d sänds? på den länken? eller var kan man se d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Kommer dom inte ha som Food previewn att man kan läsa efteråt? nepp, de står att de kommer visa ett nytt online program som bland annat kommer handla om gta sa Redigerad 29 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts