DistortionSleep Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) När VC kom så var jag nöjd med allting. Är fortfarnde nöjd med VC men det är en liten och ganska obetydlig sak jag vill dom ändrar på. Ibland när man tar en bil så kommer det bara bilar av samma sort man kör. Och ibland när man ser en bil man vill ha så har den försvunnit om man inte har den inom synhåll hela tiden, alltså om man är vänd ifrån bilen så kan den försvinna. Vad anser ni om detta? Är inte den som brukar klaga men kom bara att tänka på detta. Som sagt är de ju ganska obetydligt och det händer ju inte alltid. Redigerad 29 juli, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 jo de där måste ändras... hatar när en bil bara försvinner och när de kommer upp bilar av samma sort man har själv... ändrar de det i SA så blir spelet många gånger bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 När VC kom så var jag nöjd med allting. Är fortfarnde nöjd med VC men det är en liten och ganska obetydlig sak jag vill dom ändrar på. Ibland när man tar en bil så kommer det bara bilar av samma sort man kör. Och ibland när man ser en bil man vill ha så har den försvunnit om man inte har den inom synhåll hela tiden, alltså om man är vänd ifrån bilen så kan den försvinna. Vad anser ni om detta? Är inte den som brukar klaga men kom bara att tänka på detta. Som sagt är de ju ganska obetydligt och det händer ju inte alltid. Tja! Precis denna fråga kom upp förut och då fick han svaret att om bilarna skulle vara kvar hela tiden när man inte ser dom så skulle det ta enormt mkt plats på spelet. Därför har dom gjort så att när en bil kommer bort i horizonten så försvinner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 jo väldigt störigt precis som om bilen blir populär På GTA3 störde jag mig en gång hitta en skit cool bil där (liknar en ferrari) Så hoppa jag in i den körde till save stället och spara bilen sen när jag forsätte köra så fanns den bilen överallt ochh jag blev så förbannad så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tycker det borde vara mer unika bilar i San Andreas, som inte genereras fram automatiskt utan finns parkerade på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 ja det kan man stöööra sig såå jävla mkt på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 visst ja håller me...d e irriterande mne d finns 3 andra topcs on EXAKT samma sak så varför dra upp gammalt junk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Som när jag gjorde min andra lista (eller nåt ) på car showroom, hittade jag bilen jag letat efter aslänge! så kommer min syrra o puttar till mig så att jag självklart råkar titta bort o sen när jag kollar tillbaka så... gissa... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 visst ja håller me...d e irriterande mne d finns 3 andra topcs on EXAKT samma sak så varför dra upp gammalt junk? Eftersom jag kanske inte var här när det snackats om det och därför har jag ju inte kunnat veta om det. Hade ju inte startat denna topic om jag vetat att det redan har snackats om de. Och jag sitter ju inte precis och bläddrar bland gamla topics som det snackades om för veckor eller kanske till och med månader sen. Känns inte så inbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 visst ja håller me...d e irriterande mne d finns 3 andra topcs on EXAKT samma sak så varför dra upp gammalt junk? Är du här igen? du är ju i alla topics och klagar. kan du inte göra något annat än att klaga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 visst ja håller me...d e irriterande mne d finns 3 andra topcs on EXAKT samma sak så varför dra upp gammalt junk? Varför skriver du det i alla topicar? Snart börjar du väl med att det finns redan ett GTAForum varför ett till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts