-MaRinE- Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 (redigerad) Igår så spelade jag vice city vid 20:00 tiden, save'ade jag och stängde av spelet. Sen vid 23:00 när jag ville spela igen så kunde jag inte loada längre! Det kommer till rutan "Loading..please do not remove, reset or turn off the PS2 bla bla bla". Sen står det "load successful" men sen händer inget mer! Skärmen blir svart. Det är inget fel på mitt PS2 minneskort för allt annat är kvar och fungerar som jag sparat från andra spel, jag testade även att starta ett nytt vice city spel och save'ade sedan loadade och då gick det, men mitt gamla spel är helt borta nu! Redigerad 14 november, 2002 av -MaRinE- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 ååååå......snacka om bad luck.......men blir det bara helt svart.......det kanske e fel kanal eller någon sladd som gått ut....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 ååååå......snacka om bad luck.......men blir det bara helt svart.......det kanske e fel kanal eller någon sladd som gått ut....... Hur kan en sladd åkt ut om det alltid blir svart när jag loadar spelet jag kommit långt med, medans andra sparningar finns kvar och fungerar ?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Shit, jag läste i GameSpot forumet att fler folk har haft detta problem, det är tydligen någon bugg i spelet! Det går ju inte direkt att patcha ett spel till en konsol som man gör man dataspel . Jaha, det får man spela om skiten igen då. NEJ! JAG VILL INTE LETA EFTER FLER HIDDENPACKETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag läste nånstans att det hände så om man sparat vid taxifirman, men det låter rätt skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag läste nånstans att det hände så om man sparat vid taxifirman, men det låter rätt skumt jag tror det var där jag sparade också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag kör alltid med minst 3 sparningar... På det sättet gör det inget om det skulle bli fel på någon... då missar jag bara 1-2 uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts