Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Här vill jag diskutera ang Gmr nyheten. Liksom hur sakerna ska gå till och så - Varje stad har sin egen flygplats. Betyder det att kartan inte är låst på vissa ställen? eller vad tror ni? - Man kommer att kunna plocka upp liftare. Hur kommer detta gå till tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Varje stad har sin egen flygplats Vad menar du med låst på kartan? Stängsel och bommar som i GTA3 och VC...? Isåfall så tror jag det ja... Man kommer att kunna plocka upp liftare Tror det kommer funka så att liftaren bara hoppar in och inget mer. Skulle vara grymmt om han sa var han ville stiga av men det tror jag inte kommer... Redigerad 29 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Varje stad har sin egen flygplats Vad menar du med låst på kartan? Stängsel och bommar som i GTA3 och VC...? Isåfall så tror jag det ja... Man kommer att kunna plocka upp liftare Tror det kommer funka så att liftaren bara hoppar in och inget mer. Skulle vara grymmt om han sa var han ville stiga av men det tror jag inte kommer... Varje stad har sin egen flygplats Men då borde det finnas flygplan som dodos som man kan ta och flyga iväg, så vad är då meningen med stängsel/bommar? Man kommer att kunna plocka upp liftare Det skulle suga om det blev så, som du tror. Eftersom då skulle de inte fylla någon mening alls, jag tror att man stannar vid dem och de hoppar in, och så står de vart de ska som i gta3/vc när man kör taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Man kommer att kunna plocka upp liftare Haha man ska köra ut i skogen o mörda dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 skulla va coolt om man själv kunde lifta, typ att man trycker på en knapp så sträcker cj ut tummen, och sen får man välja vart man ska. Men det ska va lite farligt att göra det, vissa kan ju köra ut i skogen och råna cj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hehe de hade vatt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Angående flygplatsen så är väl avspärrningar lätt skött med en orkanvarning eller något. Inga plan i luften, flygplatsen avspärrad. Eller helt enkelt att det inte står något plan där förräns efter ett visst antal uppdrag. Det står inga "flygbara" plan på VCs flygplats. Om det gör det så har jag aldrig sett dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Läser man nyheten på gtasanan.com så framgår det att det finns dodos att ta på flygplatserna. "Each city will have it's own airport, with an accessible Dodo ". Jag kan tänka mig att de på något sätt har låst flygplatserna i början av spelet. Antingen genom att det, som på VC, helt enkelt saknas flygbara plan inledningsvis. En annan variant är ju att man, som på GTA3, inte kan komma fram till flygplatsen förrän man har klarat av ett visst antal uppdrag, men jag vet inte. Det vore för övrigt trevligt om de stora planen inte är genomskinliga längre, men det är en annan femma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Angående flygplatsen så är väl avspärrningar lätt skött med en orkanvarning eller något. Eller, eftersom SA är döpt efter en jordbävningklyfta i Kalifornien, så kanske vissa delar håller på att repareras efter en stor jordbävning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Eller, eftersom SA är döpt efter en jordbävningklyfta i Kalifornien, så kanske vissa delar håller på att repareras efter en stor jordbävning! låter nte helt omöjligt! skulle nte förvåna maj om d blir nått liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts