JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Hur tror ni radiokanalerna kommer bli i San Andreas. Jag hopaps att det kommer en kanal med 80-tals musik som Flashback-FM i GTA3. Jag hopaps det. Sen har jag funderat lite, i både GTA3 och Vice City var det en brittisk kille som ringde in och sa att han ville ha smisk, komemr han att vara med i San Andreas också? Han är ganska rolig. Förhoppningsvis komemr vi få höra någon med en skön Texas accsent också. Redigerad 29 juli, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hoppas bara där finns en hård-rocks kanal men de kommer nog va mycke hiphop, typ som game FM på gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hoppas bara där finns en hård-rocks kanal men de kommer nog va mycke hiphop, typ som game FM på gta3 Joo det får man ju värkligen hoppas ..Så att det inte bara är hip hop... Men det tror jag visserligen inte att det kommer vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag undrar vilken hiphop de komerm ha med. Bara Tupac är med är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tror nog att supa rocki´n mr magic (han i wildstyle) kommer vara med och ha hand om en radiokanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) De kommer garanterat finnas musikstationer för de flesta smaker. hårdrock/rock, indie, pop, synth, rapp, reggae och klassiskt kanske? Redigerad 29 juli, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 tror inte indie och synth platsar på radio.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag hoppas att Beastie Boys får lite utrymme i radiokanalerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag tror varje stad har sin egen pratstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hiphop kanaler tycker jag med massa 2pac,snoop dog,dr dre och sånt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Man kanske för höra vad som fick Lazlo att få sparken från VRock och tvingas börja på Chatterbox istället, det vore kul. Edit: Blandade ihop namnen... :"> Redigerad 31 juli, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Haha han passar nog inte in på KChat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hoppas bara där finns en hård-rocks kanal men de kommer nog va mycke hiphop, typ som game FM på gta3 ja håller me!! där e ju en del Metal-låtar bland dom som dom har bekräftat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Man kanske för höra vad som fick Lazlo att få sparken från VRock och tvingas börja på KChat istället, det vore kul. Mer Lazlo åt folket!!! Jag är nöjd om jag får trevliga pratshower och vrickade reklamsnuttar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Det kommer antagligen finnas mer radiokanaler än i VC... o jag tror knappast att det bara blir Hiphop på musikfronten! Men däremot skulle jag vilja att radion var längre (dvs att min inte hör samma saker hela tiden) plus att det bara MÅSTE finnas med en sån kanal som typ VCPR! den är ju bara för bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hoppas att det finns klassisk radio som i gta 3 (fanns det i vc?!) har inte på radio när jag spelar.. men klassiskt är ju hur ballt som helst att ha när man kör igenom stan i en superduper snabb bil och med massa poliser efter sej eller som när man har en tunk lastbil och mäjer undan alla bilar som är i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Det kommer antagligen finnas mer radiokanaler än i VC... o jag tror knappast att det bara blir Hiphop på musikfronten! Men däremot skulle jag vilja att radion var längre (dvs att min inte hör samma saker hela tiden) plus att det bara MÅSTE finnas med en sån kanal som typ VCPR! den är ju bara för bäst... VCPR äger. Men hoppas, om det kommer nån liknande förstås, att den e lite längre. Man har ju hört Pastor Richards ett visst antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 skulle vara coolt om radion fungerade som "GTA shoutcast" för er som vet hur det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Skrev visst fel. :"> Det är fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hoppas att det finns en kanal som VCPR, som typ, LSPR eller nånting liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts