Jump to content

Radio spekulationer

Recommended Posts

Hur tror ni radiokanalerna kommer bli i San Andreas. Jag hopaps att det kommer en kanal med 80-tals musik som Flashback-FM i GTA3. Jag hopaps det. :unsure:

Sen har jag funderat lite, i både GTA3 och Vice City var det en brittisk kille som ringde in och sa att han ville ha smisk, komemr han att vara med i San Andreas också? Han är ganska rolig. Förhoppningsvis komemr vi få höra någon med en skön Texas accsent också.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
hoppas bara där finns en hård-rocks kanal :rolleyes:

men de kommer nog va mycke hiphop, typ som game FM på gta3

ja håller me!! där e ju en del Metal-låtar bland dom som dom har bekräftat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer antagligen finnas mer radiokanaler än i VC... o jag tror knappast att det bara blir Hiphop på musikfronten! Men däremot skulle jag vilja att radion var längre (dvs att min inte hör samma saker hela tiden) plus att det bara MÅSTE finnas med en sån kanal som typ VCPR! ^_^ den är ju bara för bäst... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hoppas att det finns klassisk radio som i gta 3 (fanns det i vc?!)

har inte på radio när jag spelar.. men klassiskt är ju hur ballt som helst att ha när man kör igenom stan i en superduper snabb bil och med massa poliser efter sej eller som när man har en tunk lastbil och mäjer undan alla bilar som är i vägen. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer antagligen finnas mer radiokanaler än i VC... o jag tror knappast att det bara blir Hiphop på musikfronten! Men däremot skulle jag vilja att radion var längre (dvs att min inte hör samma saker hela tiden) plus att det bara MÅSTE finnas med en sån kanal som typ VCPR! :) den är ju bara för bäst... :P

VCPR äger. Men hoppas, om det kommer nån liknande förstås, att den e lite längre. Man har ju hört Pastor Richards ett visst antal gånger. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...