Flaky Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Hej jag vet att det här inte passar in här men eftersom folk är mest aktiva här tänkte jag bara berätta en sak, nämligen att jag har fått feber. nu tänker ni "so what!" eller något i den stilen.. men det var nämligen så att jag lyssnade på Fever 105 från vice city sammtidigt som jag kände mig lite varm och "tussig" så jag kollade och jag hadde ganska hög temp. Mvh // Flaky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Hej jag vet att det här inte passar in här men eftersom folk är mest aktiva här tänkte jag bara berätta en sak, nämligen att jag har fått feber. nu tänker ni "so what!" eller något i den stilen.. men det var nämligen så att jag lyssnade på Fever 105 från vice city sammtidigt som jag kände mig lite varm och "tussig" så jag kollade och jag hadde ganska hög temp. Mvh // Flaky ööööööööööh OCH? hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Näe Ruffy det är inte fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Näe Ruffy det är inte fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Näe Ruffy det är inte fel! Nänä. Kan du då säga mig, vad har den här tråden med San Andreas att göra? *REPORT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Han är ju lite tussig å vet inte vad han gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 ´haha vad har detta med SA att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Kul att man får sig ett gott skratt så här på morgonkvisten(ehh...vampyr). Den mest korkade topicen på länge! *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts