SlipKnoT666 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Hojt Hojt jag sitter här och försöker lära mig zmodeller men en sak jag inte fattar e hur man ska få in blue printsen i programmet så kan nån hjälpa mig Edit: Jag har sökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Hojt Hojt jag sitter här och försöker lära mig zmodeller men en sak jag inte fattar e hur man ska få in blue printsen i programmet så kan nån hjälpa mig Edit: Jag har sökt hur du laddar in bleprints kan du se på denhär Topicen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Edit: Jag har sökt det står ju inte under att du har editat din post. så va menar du med edit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Aha men jag editerade inte nu kom jag på vad som menades me det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts