_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Det skulle inte va GTA då!!! Håller med till 100%! det skulle SUGA! då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Sånna här områden saknar jag i de nuvarande GTA-spelen, mer natur i de kommande GTA-spelen! För er som inte vet är bilden från Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 ÅÅ!! ( Jag vill att dom flesta träden ska vara solida!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Sånna här områden saknar jag i de nuvarande GTA-spelen, mer natur i de kommande GTA-spelen! För er som inte vet är bilden från Mafia. Ja det skulle vara häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts