GFOK Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 uppdragen ska inte ta slut så snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Man ska kunna ha sönder fler saker som t.e.x fönster på hus eller såga ner träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Poliserna ska vara smartare och inte bara försöka köra in i ens bil, dom ska göra som riktiga poliser gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Poliserna ska vara smartare och inte bara försöka köra in i ens bil, dom ska göra som riktiga poliser gör. Poliserna borde bli smartare, det är ganska dumt när polisen i GTA3 skickar fler polishelikoptrar när de vet att man har en bazzoka och redan sprängt några av deras helikoptrar. Men det vore nog inte lika kul om poliserna var för smarta, det är roligt när det kommer en massa poliser springande mot en samtidigt som man pepprar med M16! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Skotthål i saker skulle inte vara fel, och som Arvid nämnde man ska kunna ha sönder fönster, dörrar hus mm. En motorcykel med sidovagn vore nice också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 spikmattor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Multiplayer och ett moddpack som de släpper gratis på deras hemsida någon månad efter releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 spikmattor spikmattor finns redan,poliserna använder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Jumbojet, blades och cyclar Redigerad 15 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Man skulle inte kunna se skillnad på "det nya GTA" och verkligheten grafikmässigt... Jag vet, jävligt svårt o göra i dagsläget...men de skulle va coolt... alla rör sej likadan som i verkligheten...skulle bli som o va med i en film där man själv styr en gubbe nästan, hehe... Tänk er om man skulle forsätta utveckla GTA i 50 år frammåt... GTA skulle ha jävligt bra grafik o va asgrymt ju, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Man skulle inte kunna se skillnad på "det nya GTA" och verkligheten grafikmässigt... Jag vet, jävligt svårt o göra i dagsläget...men de skulle va coolt... alla rör sej likadan som i verkligheten...skulle bli som o va med i en film där man själv styr en gubbe nästan, hehe... Tänk er om man skulle forsätta utveckla GTA i 50 år frammåt... GTA skulle ha jävligt bra grafik o va asgrymt ju, hehe... Då skulle alla barn va otacksamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jo för bar får nämligen inte dö i spel....tycker jag men det är nån sån policy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jo för bar får nämligen inte dö i spel....tycker jag men det är nån sån policy Nej jag menar att du skulle alla va kräsna och ändå klaga på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 GTA San Andreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag vill ha kvinnliga poliser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Ja med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Ja med... He he. Hur kan det komma sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Gissa det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Barn, hundar, handikappade. Sen fattar jag inte att man inte kan simma. Man kan ta kulor och stryk i flera minuter, men såfort man nuddar vatten så är man död. Vadför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts