Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Tjena!!! Hur hittar man bilen "BF injection"?? Jag samlar bilar till garaget i SSV...har hittat ALLA utom den bilen...PLZ kan någon tala om var den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Ok, nu har jag läst i en FAQ att den finns i Maffiasnubben Joeys garage och att det är en sandbuggy, men.......hur i helv--e!!!! kommer man in där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Ok, nu har jag hört YTTERLIGARE information om att den finns i parken i Hephurn heights men, ingen BF injection där inte.....hjälp?? ??? ??? Är det nåt trick man måste göra för att få den eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Jag vet igentligen inte vilket uppdrag du pratar om men jag vet vart det finns en sandbuggy.Den står i Hepburn Heigts i Portland.Du vet vart telefon automaten där man fick uppdragen i, nästan intill den vid husväggen där står den. Om den inte står där vet jag inte var den finns eller hur man får tag i den för rätt var det var så fick jag se att det stog en bil där. Och jag är inte på det uppdraget som du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Den står ju bara där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Vad jag vet så står den bara där under ett speciellt uppdrag. Jag minns inte vilket dessvärre, men jag har för mig att det är något man får av El Burro. Men nej, jag har ingen aning, men den står BARA där just under det specifika uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Så den står där under olika klockslag alltså?? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Det kan vara vilket klockslag som helst, men bara under ett speciellt uppdrag. Jag undrar om det inte är uppdraget där man ska köra streetrace, det borde i alla fall vara något som man kan göra igen... annars blir det lite marigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Är du 100% säker att det är under der uppdraget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 jag vet vad man ska göra man måste ha klarat sayonara salvatore och sen måste du åka ditt på nattan och i ett hörn av ett hus vid telefonen kommer du se en röd bf injetion obsavera att det kan vara lite svårt att se den i mörker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Undertaker>> Nej, jag är långt ifrån säker på det. Har bara för mig det, det kan vara under vilket uppdrag som helst egentligen. Följ Space råd istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Har du klarat Joeys uppdrag står den alltid på "torget" vid Hepburn Heights mellan 19.00 och 00.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Tack så mycket, speciellt Hedegarden och space hunter. Jag hittade bilen bredvid dörren där man hämtar Misty...eller vad hon heter, mellen 19.00 och 00.00....Helt perfect. Stort tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Det här hittade jag på nätet: "BF Injection; Joey Leone's love buggy. You'll find this vehicle in Hepburn Heights outside Misty's apartment, provided you've completed the sayonara salvatore mission for Asuka Kasen." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Tack men jag har redan hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts