J-coop Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Någon som vet något bra program eller något som man kan förstora olika saker på en bild t.ex näsan eller öronen ? Har varit inne på en hemsida en gång som man kunde göra sådant sk*t bra genom att klicka på något på bilden så förstorades det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 F*n nu såg jag det att man skulle ställa sin frågor där längre upp i bild topicen typiskt jaja förlåt jag skulle ha tittat bättre får väll ställa min fråga där istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Sidor: fearthis.com rubberfaces.com Program: Kai's SuperGoo Kai's PowerGoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts