GTA_Erik Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tänkte att jag skulle sätta ihop mina två bilhalvor nu och skulle vilja veta hur det görs. Jag har läst en guide men jag fattade inte. Någon som kan beskriva hur man ska göra på ett bra sätt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Först tar du modify->mirror och sedan modify->reorient efter det flyttar du den nya halvan av bilen dit den ska vara. Nästa steg tar lite längre tid men det går ungefär ut på att du selectar en face från varje sida och väljer create->objects->uniteselecet och så gör man på alla faces i mitten på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Det första visste jag redan, men tack ändå! Men om man använder den tekniken sitter verkligen bitarna ihop eller är den bara en union? Här är guiden jag inte riktigt fattade: http://www.awesysnet.ca/zmt/v2/mirroring.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag fattade det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts