Jump to content

Dear GTA-Fans

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kalla dom för CS freaks och säg till dom att inte spela ett 6år gammalt spel som är både kasst i grafiken och spel mässigt. och länka dom till denna flashfilmen:

KLICKA HÄR

Och så här kan det bli av CS freaks:

KLICKA HÄR

Hehe den ska jag skicka till de personer som säger att GTA suger mm. De ändrar uppfattning om gta när SA kommer ut :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hänt.

CS folket tycker dock att de e konstit att jag spelar GTA.

Säger typ saker som att man kan vinna pengar på CS och att GTA är meningslöst mördande. Håller delvis med: De e bättre att skjuta ner terrorister än civila!!!

Men sen är det kul att utforska stora städer me mmassor av fordon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller delvis med: De e bättre att skjuta ner terrorister än civila!!!
Men att skjuta poliser då? <_<

Spel är spel, så det är ju inte direkt mord man håller på med.

De där sk "Cs folket" vet nog inte än vad noob betyder efter som de skulle kalla mig noob om de var bättre än mig fast de säkerligen endast lirat sedan version 1.0 och jag lirat sedan 5.2 (*HOST* Oldschool :( *HOST*)

Jag gillar både Cs och GTA så jag tänker inte ta någons sida ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns några cs nördar på min skola hatar dom för dom säger typ bara så här: "Heeey jag tar dig på cs du e noooob jag tar dig med glocken"

De håller också på så där här med. Här om dagen då när jag var och badade hörde jag cs nördarna säga "Joinar du mig om jag hoppar, nej men joina sen för fan" :P

låter så jävla fult, har lust att ge dem en på käften :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns några cs nördar på min skola hatar dom för dom säger typ bara så här: "Heeey jag tar dig på cs du e noooob jag tar dig med glocken"

Ja det känner jag igen. Finns två cs nördar i min klass. Sen är det ju jag som lärt dom CS 1.6 först sa dom alltid typ 1.6 suger 1.5 e mycket bättre nu när dom har 1.6 så säger dom tvärt om :/och jag är bättre än dom även fast jag aldrig spelar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor