SuperSwede Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Själv e man fast i ET träsket (Return to castle of wolfenstein Enemy territory) o de blir man ju inte direkt retad för.. knappt nån som vet va ja snackar om när ja nämner ET okultiverade ungar man går i skolan med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Har blivit kallad data nörd x antal gånger Men men orka bry sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 kalla dom för CS freaks och säg till dom att inte spela ett 6år gammalt spel som är både kasst i grafiken och spel mässigt. och länka dom till denna flashfilmen: KLICKA HÄR Och så här kan det bli av CS freaks: KLICKA HÄR Hehe den ska jag skicka till de personer som säger att GTA suger mm. De ändrar uppfattning om gta när SA kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Har blivit tillsagd att gta suger av en cs-nörd Fast jag sa nåt liknande tillbaka och bedde ha ta sig nånstans där solen alldrig skiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag älskar både GTA och CS. Dock så blir det mer CS, för där finns det multiplayer så det... är en aning roligare. MTA är ju bara en patch, en mod eller hur man ska säga som buggar ur hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 finns några cs nördar på min skola hatar dom för dom säger typ bara så här: "Heeey jag tar dig på cs du e noooob jag tar dig med glocken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Varje gång som jag är inne på GTASajten i skolan, och det går för bi nån man känner, säger dom jämt: "Du med ditt jävla GTA" Jag känner igen mig Men det är oftare någon kallar mig datanörd, men det är oftast såna som sitter med CS hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Har inte hänt. CS folket tycker dock att de e konstit att jag spelar GTA. Säger typ saker som att man kan vinna pengar på CS och att GTA är meningslöst mördande. Håller delvis med: De e bättre att skjuta ner terrorister än civila!!! Men sen är det kul att utforska stora städer me mmassor av fordon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanis Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Håller delvis med: De e bättre att skjuta ner terrorister än civila!!!Men att skjuta poliser då? Spel är spel, så det är ju inte direkt mord man håller på med. De där sk "Cs folket" vet nog inte än vad noob betyder efter som de skulle kalla mig noob om de var bättre än mig fast de säkerligen endast lirat sedan version 1.0 och jag lirat sedan 5.2 (*HOST* Oldschool *HOST*) Jag gillar både Cs och GTA så jag tänker inte ta någons sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 finns några cs nördar på min skola hatar dom för dom säger typ bara så här: "Heeey jag tar dig på cs du e noooob jag tar dig med glocken" De håller också på så där här med. Här om dagen då när jag var och badade hörde jag cs nördarna säga "Joinar du mig om jag hoppar, nej men joina sen för fan" låter så jävla fult, har lust att ge dem en på käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 finns några cs nördar på min skola hatar dom för dom säger typ bara så här: "Heeey jag tar dig på cs du e noooob jag tar dig med glocken" lol ja, den har man hört förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Aldrig blivit kallat något som har me GTA å göra, dom allra flesta spelar GTA i min klass så. Men det värsta jag blivit kallad är iaf "Ulla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 "Joinar du mig om jag hoppar, nej men joina sen för fan" måste vara några jävla töntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 måste vara några jävla töntar! Jupp en liten fjortis i tätten som har gått om en klass festar skit mycket varnan dag mm Sitter bara där hemma och spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 finns några cs nördar på min skola hatar dom för dom säger typ bara så här: "Heeey jag tar dig på cs du e noooob jag tar dig med glocken" Ja det känner jag igen. Finns två cs nördar i min klass. Sen är det ju jag som lärt dom CS 1.6 först sa dom alltid typ 1.6 suger 1.5 e mycket bättre nu när dom har 1.6 så säger dom tvärt om :/och jag är bättre än dom även fast jag aldrig spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 kalla dom för CS freaks och säg till dom att inte spela ett 6år gammalt spel som är både kasst i grafiken och spel mässigt. och länka dom till denna flashfilmen: KLICKA HÄR Och så här kan det bli av CS freaks: KLICKA HÄR "OMG what the fuck is happening to my computer!" Fy fan vad jag älskar pwned.nl..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Fy fan vad jag älskar pwned.nl..!! same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 kalla dom för CS freaks och säg till dom att inte spela ett 6år gammalt spel som är både kasst i grafiken och spel mässigt. och länka dom till denna flashfilmen: KLICKA HÄR Och så här kan det bli av CS freaks: KLICKA HÄR l'o'vl, stfu cs äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Mjo om alla lyssnar i teamet så Aldrig kallad GTA nörd eller något... pratar inte data spel i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 loel... schizo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts