Jump to content

Dear GTA-Fans

kariya
 Share

Recommended Posts

Idag när jag satt på stranden med min kompis kom det fram en kille och började prata om att att jag var en gta bög. Sånt händer mig ibland blandannat i skolan hör jag folk säga "jävla GTA bög" och "Jävla GTA nörd" mm. De flesta som säger det är cs killar. Jag undrar nu, om ni blir kallade såna saker, eller kanske inte folk vet i era skolor att ni tycker om gta?

I min klass vet alla det skulle jag tro :unsure:

säger de såna saker till er?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

humm..går man in på gtasajten i skolan så börjar ju alla tycka att man e lite mysko.. de är ju mitt imellan spelen nu.. har de kommit nått nytt spel så e de ok.. men nu? dom undrar varför jag sitter här, på ett gtaforum... dom fattar inte att man pratar om så mycket annat.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag satt på stranden med min kompis kom det fram en kille och började prata om att att jag var en gta bög. Sånt händer mig ibland blandannat i skolan hör jag folk säga "jävla GTA bög" och "Jävla GTA nörd" mm. De flesta som säger det är cs killar. Jag undrar nu, om ni blir kallade såna saker, eller kanske inte folk vet i era skolor att ni tycker om gta?

I min klass vet alla det skulle jag tro :unsure:

säger de såna saker till er?

kalla dom för CS freaks och säg till dom att inte spela ett 6år gammalt spel som är både kasst i grafiken och spel mässigt. och länka dom till denna flashfilmen:

KLICKA HÄR

Och så här kan det bli av CS freaks:

KLICKA HÄR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kalla dom för CS freaks och säg till dom att inte spela ett 6år gammalt spel som är både kasst i grafiken och spel mässigt. och länka dom till denna flashfilmen:

KLICKA HÄR

Och så här kan det bli av CS freaks:

KLICKA HÄR

Säg inget dumt om CS :'( Är fast i CS träsket. Vill ut ur det men det går inte! Blir sugen på att spela så fårt jag har laggt av.

Mina polare är typ bara "sport" nördar som är inne på xpert eleven eller vad det heter.

Så dom säger typ aldrig något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg inget dumt om CS :'( Är fast i CS träsket. Vill ut ur det men det går inte! Blir sugen på att spela så fårt jag har laggt av.

Mina polare är typ bara "sport" nördar som är inne på xpert eleven eller vad det heter.

Så dom säger typ aldrig något.

fast du spelar ju inte vara cs... du spelar ju lite sof 2 och sånt också :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor