AE_Dave Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tror nog Smithers. Homer - gift med Marge ... alltså inte bög Marge - gift med Homer ... alltså inte lesb. Bart - Var ju kär i Pastor Lovejoys lilla dotter i ett avsnitt så han kan ju inte vara bög heller Lisa - I ett avsnitt får vi se hennes framtid och då hon ska gifta sig med en från england så hon kan int vara lesb heller. Millhouse - I många avsnitt är ju han kär i Lisa så han kan inte vara bög Smithers - Leker med barbie dockor och verkar extremt kär i Mr.Burns så han kan vara ett alternativ Killen i serietidnings/leksaks affären - I ett avsnitt tittar han på nakna tjejer på sin dator så han är nog inte bög nej. Apu - I några avsnitt får vi se hans fru och typ tusentals barn så han är nog inte bög heller. Rektor Skinner - Han och ms. Crabapel (stavning? O_o) är ju kära så han är nog inte Crabapel (stavning? O_o - Är ju kär i Skinner är nog inte Vaktmästare Willie - Patetiskt nog fick han för sig i ett avsnitt att hans kratta var en skottsk tjej så han är nog inte heller gay...... Mr. Burns - ?¿ Abe Simpson (Homers pappa) - Fick ju Homer så han är inte gay, dessutom i ett avsnitt försöker han få tillbaka sin gammla gumma Moe - .... ?¿ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 vet inte men hur fan kan homer bli präst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Det är Waylon Smithers... Han är så gay så det inte är sant... Quote av Mr. Burns som pratar om Smithers: He doesn't know the meaning of gay (glad)... Haha! Kalan: Det finns 15 säsonger av Simpsons... Tycker det är stor skillnad mellan säsong 1 och t ex. säsong 10... Säsong 10 är mycket, mycket roligare... Alltså är ditt svaret på din fråga: Säsong 3 (men ändå inte)... Jo, jag visste att det fanns 15 säsonger... Jag har säsong 3 på DVD... Kan man få tag på den nyare säsongerna på nått annat sätt än att tanka dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag röstade igår runt 5, då röstade jag på ... hmmm... smithers tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jo, jag visste att det fanns 15 säsonger... Jag har säsong 3 på DVD... Kan man få tag på den nyare säsongerna på nått annat sätt än att tanka dem? *host* Thailand *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Smithers är gay i ett avsnitt... Kommer inte ihåg vilket för det var länge sedan jag såg det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Öhm.. han är alltid gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Det är Patty som blir kär i ett kvinnligt golfproffs och i samma avsnitt blir gay-äktenskap legaliserade och Homer skaffar sig ett pastorscertifikat så han kan viga folk, slutet är ej förkunnat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 http://www.snpp.com/upcoming.shtml ?ABF?? - Title Unknown In case you didn't notice, Patty had always indeed leaned towards homosexuality at times. In this episode, Patty falls for a local female golf pro. Springfield legalizes gay marriage, and Homer becomes a minister by registering online. This may spell an outing for the love-stricken Patty. However, be on the lookout for a possible twist ending. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) INGET.... :"> Redigerad 30 juli, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Men DAH. Det stod 2 poster över dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 visste ni att homers röst e samma som crustys, ned flanders, vaktmästare willie osv. typ alla manliga karaktärer de finns typ bara 5 stycken som spelar in simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Men DAH. Det stod 2 poster över dig Oooooooooooooopsss...... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 PATTY E HOMOSEXUELL!! Bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 visste ni att homers röst e samma som crustys, ned flanders, vaktmästare willie osv. typ alla manliga karaktärer de finns typ bara 5 stycken som spelar in simpsons ...och det är en tjej som gör Barts röst, plus Flanders barn... Don Castallaneta (stavning?), som gör Homers med fleras röster, kan man se i filmen Space Jam. I eftertexterna så kan man läsa hans namn, tror han spelar nån i publiken eller nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Menar du inte besatt av i flera säsonger... Me tror Moe kommer ut ur farstun(eller klädhängarskåpet...?)! Moe skaffar en tjej i ett avsnitt, Barney skaffar en japansk designer i ett avsnitt, SMITHERS e gay ! och wiggum har också en tjej... eller ah. tant!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Moe skaffar en tjej i ett avsnitt, Barney skaffar en japansk designer i ett avsnitt, SMITHERS e gay ! och wiggum har också en tjej... eller ah. tant!. Fattar du inte? Det är Patty som är homosexuell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts