Deluxo Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Såg nyss en snutt ur dem berömda tvillingarnas ena film; Tvillingarna på Bahamas. Själv tyckte jag att den var kass. Vad tycker ni egentligen om dessa tvillingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Såg nyss en snutt ur dem berömda tvillingarnas ena film; Tvillingarna på Bahamas. Själv tyckte jag att den var kass. Vad tycker ni egentligen om dessa tvillingar? Det enda jag tycker om dem är att de är grymt snygg, men deras filmer och serier de är med i är kassa.. Förutom Huset Fullt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det enda jag tycker om dem är att de är grymt snygg, men deras filmer och serier de är med i är kassa.. Förutom Huset Fullt... Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Skitungar... Som inte är ett skit utan smink... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag tycker att en av dom (ashley) är skitsnygg. den andra är ju anorexia-smal och knarkar Dessutom suger allt de har medverkat i något oerhört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 de är ju bara två uppstoppa skitungar (ursäkta språket), visst, dom ser ju rätt bra ut, men med allt smink och skit dom har på sig skulle en ko se bättre ut om den hade fått samma behandling (överdriver självklart något ).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Tycker att dom är snygga. Skribb båda knarkade väl? Såg på Aftonbladet's quicktime film att båda kom hem från behandling. btw.. någon som sett So Little Time? hheeehe det suger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Skitungar... Som inte är ett skit utan smink... Du har så rätt. Såg en bild på dem utan smink och de ser ut som vem som helst då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Har aldrig hört talats om.. Kan nån posta en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 De suger, och gör skit filmer. Inte så snygga heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Tycker att dom är snygga. Skribb båda knarkade väl? Såg på Aftonbladet's quicktime film att båda kom hem från behandling. btw.. någon som sett So Little Time? hheeehe det suger hårt! nej, bara en knarkar. så stod det i aftonbladet iaf Fan om båda knarkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Har aldrig hört talats om.. Kan nån posta en bild? Här har du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Bah, dom är inget utan smink och knarkar dom? hade jag ingen aning om men det gör bara allt det hela ännu värre *EDIT* Är det inte "Olsen Twins"? Redigerad 29 juli, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Mary Kate och Ashley Olsen, alltså olsen twins. Den där bilden är lungt retuscherad, kolla bara på ögonen på hon till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) den bilden ser ju helt mysk ut.. =/ en annan http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Mary_Kate_-_Ashley_Olsen_006.jpg Redigerad 29 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tycker att det är för mycket Coca-Cola över dem där tvillingarna. Och deras film; Tvillingarna på Bahamas hade ju ingen handling! Det ska väl en film ha? Dessutom finns det mycket snyggare tjejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Dom ser alltid så onaturligt oskyldiga ut på varenda bild. Har inte nån så stor uppfattning om dom annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Ni är nog det första killar jag träffat på som inte tycker om Olsen Twinsen... Kul att ni finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Har inte sett dem utan smink än... F*n alla knarkar nu förtiden Stör mig faktiskt lite på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Vem har sagt att dem knarkar?! Skulle gärna vilja se den texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts