Mr Johnson Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Vote: Storstad, Malmö, vill flytta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Vote: Förort... Lite osäker på det, men om nån i familjen ska förklara var denne bor dyker ordet "förort" oftast upp, så jag antar väl att Skepplanda, som ligger ca: 4 mil utanför GBG, är en förort. Dessutom bor jag i Sveriges forna huvudstad, Lödöse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 På två ställen i gävle o ute på landet,ska flytta in i det så lallade "centrum"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 null vote. i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Bagarmossen, förort till Stockholm. Halv hyffsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Själv valde jag alternativet med både förort och halvt på landet! Tyckr den som skapat topicen borde veta att det finns stlälen som INTE ligger på landet men inte är någon förort? PS. Fasen va många pers. som bor vi Jönköping det finns här på forumet! Själv bor jag i Vrigstad!(54km södost om Jkpg! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Själv valde jag alternativet med både förort och halvt på landet! Tyckr den som skapat topicen borde veta att det finns stlälen som INTE ligger på landet men inte är någon förort? Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Förort till en förort.. Nehepp, det alternativet fanns inte.. Får väl bli 50/50 då.. Bor i fagerhult, 3mil norr om JKPG.. Sveriges metropol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Själv valde jag alternativet med både förort och halvt på landet! Tyckr den som skapat topicen borde veta att det finns stlälen som INTE ligger på landet men inte är någon förort? PS. Fasen va många pers. som bor vi Jönköping det finns här på forumet! Själv bor jag i Vrigstad!(54km södost om Jkpg! ) oj, fel av mig... Fast jag har väll inte så många mil till jönköping.. Dags att visa karta.. Bor där det står "HÄR" Redigerad 29 juli, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Förort till en förort.. Nehepp, det alternativet fanns inte.. Får väl bli 50/50 då.. Bor i fagerhult, 3mil norr om JKPG.. Sveriges metropol.. He he, själv var man inte på Geting(vägen eller om det var Gatan) men gatan nedanför som ju ligger i Fagerhult! Det var verkligen ett metropol, inte en levande själ ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tänkte vara så orginell att jag lägger upp en karta jag hittade nån stans för att visa var jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Bor på en ö utanför Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) ofan, så du är ölänning EvilOL, gymnasiet i kalmar nästa år då Redigerad 29 juli, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 jaha eftersom alal lägger upp kartor kan väll jag okså göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Här är bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/post-22-1091138874.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Det här börjar bli som den där jävla klotterväggen där man skulle skriva sitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Men det här är ju intressant ju, att veta var folk bor. Om dom säger namnet på en liten håla så har ju jag ingen aning om var den ligger KalleR, Jepp Jenny Nyströmsskolan nästa men fan va drygt att pendla borgholm-kalmar, 55 minuter tar resan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) KalleR, Jepp Jenny Nyströmsskolan nästa men fan va drygt att pendla borgholm-kalmar, 55 minuter tar resan hehe, mm riktigt jobbigt, var senast uppe i borgholm när victoria fyllde år, jävla jobbig bussresa btw, ca en tredjedel av min klass är från rälla och borgholm, kul att veta Redigerad 29 juli, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) In this town: http://p.vtourist.com/1348780.jpg Edit kunde inte hitta bättre bild Vote:storstad Redigerad 29 juli, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts