knasn00b Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 om jag köper en grön tröja till CJ när han är en spinkis, vad händer med kläderna om jag tryckeri CJ 10 pizzor om dan i en vecka blir han väl tjock rätt snart. går kläderna sönder, eller anpassas de efter CJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Spelet har ju inte kommit än så det blir ju svårt att svara på EDIT: Glömde skriva att detta var ännu en onödig tråd... (Ska inte skriva nått alls nästa gång) Redigerad 28 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Är man spinkig är kläderna säckiga och för stora, är man tjock är de för små, det stog väl i GameSpot artikeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jag kan tänka mig att dom anpassar sig... men R* är ju fulla av överaskningar, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Ring och fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Är man spinkig är kläderna säckiga och för stora, är man tjock är de för små, det stog väl i GameSpot artikeln? Det låter trovärdigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag förstår inte vad du menar med "sej" skriv på riktig svenska så att alla kan svara! Fattar inte äns att man orkar skriva som en fjortis "mig" "meii" osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag förstår inte vad du menar med "sej" skriv på riktig svenska så att alla kan svara! Fattar inte äns att man orkar skriva som en fjortis "mig" "meii" osv osv. "jag är dum å hakar upp sig på småsaker, jag förstår ingenting förutom äkta icke felstavad gammaldags svenska" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Spela roll palla bry (sig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Lite OT men, palla att vara en fjortis säger jag då. jaah klädetr anpsar seii d vet ja för at t 1 kille sa d. *edit* det var någon som sa något om "ny" svenska, jag kan tala om för er som inte visste det att vi använde "mig" förut, det betyder att "mig" är nytt. Redigerad 29 juli, 2004 av Flaky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Hehe man kanske kommer att få köpa kläder, och får då också välja storlek..är ju inte för snyggt med en M på en dundertjockis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts