xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Kan vi inte köra ett team som gör en Futurama / simpsons mod till VC? Skulle va kul o springa runt som Fry el homer i ett tecknat vc... Redigerad 28 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det skulle inta vara svårt om man kan cellshading vilket inte är svårt med 3d studio max, det finns torturial som verkar lätta men jag har inte provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jag gjorde ett Homer skin i paint till VC för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det ser nog inte särskilt snyggt ut. Det behövs en Homer-modell. Men om ni vill springa runt och stjäla bilar och sparka ner folk med homer...varför spelar ni inte The Simpsons: Hit and Run? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det ser nog inte särskilt snyggt ut. Det behövs en Homer-modell. Men om ni vill springa runt och stjäla bilar och sparka ner folk med homer...varför spelar ni inte The Simpsons: Hit and Run? hehe, jag vet har hört att SImpsons: Hit & Run ska suga... stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 hehe, jag vet har hört att SImpsons: Hit & Run ska suga... stämmer det? Joo det gör det, tro mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Så därför roligare o springa runt i vc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Vad för kunskaper bör man ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 hehe, jag vet har hört att SImpsons: Hit & Run ska suga... stämmer det? Det kan du ge dig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 nja,simpson hit and run är rätt så kul för utom att man inte kan skuta folk men sparka folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts