Flaky Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Håller med alla om att det inte är grafiken som är viktigast. Btw gj DistortionSleep! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tycker också att Grfiken e viktig men den e så jävla skön i GTA serien så jag Oroar inte mig TEX:jag tycker VC har bättre Grfik än driver jag tyckte driver sög ordentligt när jag tänker efter :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 men..dom tar ävl lsteg för steg...? först bygger dom upp allt..sen lägger på special efekter med mera.. sen vill dom kanske inte visa nåra sånna bilder för att de är så himla snyggt vem vet... dom sa ju själva att dom inte ville lämna ut mycket info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts