Jump to content

Grafiken stämmer inte<_<

Share

Recommended Posts

;) Om man kollar på bilderna så stämmer dom inte med vad grafiken e!

http://www.gta-sanandreas.com/images/offic...ts/screen02.jpg

Det stod ju att bilarna skulle reflektera omgivningen och att Tommy skulle vara en tecknad gubbe tillskilnad från CJ. Jag tycker grafiken är den samma som VC!!! B):P;P

Och för mig är typ grafiken det viktigaste på ett spel och ett spel från sent 2004 så borde man kunna förvänta sig bättre grafik typ som Driv3r!

Men vem vet kanske jag har fel med det här, det kanske inte är bästa bildkvalité?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
helt rätt ;)

men rockstar är ju duktig på att lova saker :<

Grafiken är HELT KLART mcyekt bättre än VC!!!

Kolla på detaljeringen på maten i en av de nya bilderna i en snabbmats resturang!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stod ju att bilarna skulle reflektera omgivningen och att Tommy skulle vara en tecknad gubbe tillskilnad från CJ. Jag tycker grafiken är den samma som VC!!! B):P;P

Och för mig är typ grafiken det viktigaste på ett spel och ett spel från sent 2004 så borde man kunna förvänta sig bättre grafik typ som Driv3r!

Men vem vet kanske jag har fel med det här, det kanske inte är bästa bildkvalité?

Men, dom flesta bilderna är ju scannade!! Därför kan man inte skilja kvaliten så mycke, vänta tills spelet kommer ut, då kommer ni se skillnaden, men förvänta er inte för mycket..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Har du tänkt på att San Andreas kanske håller på att göras dessa dagarna? ;)

ja men d e bekräftat! dom sa att dom va klara me 90% för nån månad sen så kanske 95% eller mer nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur fan kan du tycka att grafiken är viktigast? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
hur fan kan du tycka att grafiken är viktigast? ;)

ja precis!!

Silent Hill 3 har fått pris för bästa grafik men ja bryr maj mer om story line etc så ja köper nte d!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
haha jo ;) 5 % åt grafiken, då lovar jag att den blir dålig B) !! Biggest LOL i'v heard

Amen har du nån som helst tankeverksamt het? använd det då!

han menar ju att dom sista 5% tillämpas endast för att enhansera grafiken!

Redigerad av Alice Cooper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man tar bort nästan alla fotgängare och halverar antalet bilar på vägarna samt gör en miljö med boxiga hus och bara vägar så kan jag lova dig att man lätt kan få samma grafik som i Driv3r!

Gissa vad teamet bakom Driv3r har sparat in på bara för att kunna få kraften som behövdes till grafiken?

Grafiken är bland det minst viktiga. Jag skulle aldrig dra in på allt ovanför bara för att få lite Driv3r-grafik...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Om man tar bort nästan alla fotgängare och halverar antalet bilar på vägarna samt gör en miljö med boxiga hus och bara vägar så kan jag lova dig att man lätt kan få samma grafik som i Driv3r!

Gissa vad teamet bakom Driv3r har sparat in på bara för att kunna få kraften som behövdes till grafiken?

Grafiken är bland det minst viktiga. Jag skulle aldrig dra in på allt ovanför bara för att få lite Driv3r-grafik...

exakt!!

skulle du köpt ett spel som hade världens bästa grafik men som va knappt hälften så roligt som GTA??

DONT THINK SO!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure: Om man kollar på bilderna så stämmer dom inte med vad grafiken e!

Det stod ju att bilarna skulle reflektera omgivningen och att Tommy skulle vara en tecknad gubbe tillskilnad från CJ. Jag tycker grafiken är den samma som VC!!! :P  :D  <_<

för det första så kan jag aldrig förstå när folk säger att grafiken är det viktigaste. Det viktigaste borde väl vara spelkänslan? Sen att grafiken är bra också är ju klart ett +

Men jag tycker GTA:s grafik är härlig, knappast världsbäst men den är härlig.

För det andra så reflekteras visst det omgivningen på bilarna. Så länge din syn är ok så bör du lägga märke till de på tex denna bilden..

Och vad gäller CJ vs. Tommy... Tommy ÄR kantigare och mindre detaljerad. CJ har mycket mjukare kanter(Jämför tex deras händer) och är mer detaljerad. Han ser också på något sätt lite mänskligare ut än Tommy -_-

post-31-1091068199_thumb.jpg

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor