mrK Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 satt och spelade lite vc i går kväll,klantade mig på nåt uppdrag och fick för mig att jag skulle prova några fusk från gamers.com,när jag sedan skulle spara så stod nåt i stil med: one or more cheats has bee´n activated this may affect your further game,we advise you not to save. så jag tänkte shit och laddade om från förra savningen och gjorde uppdraget igen och när jag skulle spara igen så dök samma text upp och eftersom jag var astrött så sket jag i vilket,men när jag sedan vaknade i morse fick jag panikjag pallar ju verkligen inte spela óm hela skiten vad tror ni detta får för konsekvenser,eller har möjligtvis någon annan råkat ut för detta.tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grummel Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jag tror det inte spelar nån roll för mig så stod det också så men det är då borta nu när jag sparar gamet.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 fan man ska inte skrämmas på det viset,det var oerhört traumatiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grummel Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 men är det inte borta för dig nu när du sparar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 får vi se när jag kommer hem hoppas det,men skit samma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 får vi se när jag kommer hem hoppas det,men skit samma det är lugnt killen oroa dig inte, den bara påpekar att det används fusk. och att det finns fusk som inte går att få bort typ galna invånare och annat, men om du bara fuskat med vapen och liv etc. är det lugnt, skit i texten då bara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 så går det när man fuskar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 hehe....hände samma med mig.....Har någon malibu club?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 gäss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Vet någon hur ma kan klara längre.......har klarat 57 %......men sen finns det inga jag kan göra uppdrag hos........ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Vet någon hur ma kan klara längre.......har klarat 57 %......men sen finns det inga jag kan göra uppdrag hos........ uniqe jumps......playgrounds....arenan....råna affärer..........street racing.........polis- brandbil- taxi- uppdrag.......hidden packages... fylla garagen på sunshine autos...m.m m.m Redigerad 16 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 så går det när man fuskar W0RD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ahaa.....thxx så myckee!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 så går det när man fuskar Ja, rätt åt dig för fan, jävla fuskare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Ja, rätt åt dig för fan, jävla fuskare. Använd stjärnor nästa gång... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 leone!ät skit o dö din lilla apa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 leone!ät skit o dö din lilla apa Vad du va trevlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag tror leone har ett attitydproblem... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Använd stjärnor nästa gång... spelar roll... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts