atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ja jag vill gärna veta hur man gör en gta film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Ta dig en titt Här för hur man spelar in och komprimerar. Imorgon gör jag en liten utökning av guiden om hur man redigerar filmen i Movie Maker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Hmm, du vet inte hur man gör en film... Okej... Ladda ner Fraps... Spela in... Komprimera (förminska) med VirtualDub genom DivX eller Xvid... Lägg ut på nätet... EDIT: Ojdå, glömde att det fanns en guide... Redigerad 28 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Ta dig en titt Här för hur man spelar in och komprimerar. Imorgon gör jag en liten utökning av guiden om hur man redigerar filmen i Movie Maker! tack återkommer med en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts