Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 vadå bara köra på en väg? enda man får göra. jag har också gjort en.. verkar va väldigt tyst här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ser du också på CS filmerna på Newgrounds? Min favorit är Assasin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ser du också på CS filmerna på Newgrounds? Min favorit är Assasin. kolla här. Officiella sidan. Aztec e skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 en fråga vart har ni fått gta fonten ifrån/var kan man få tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Ska lägga upp GTA:DP: GCedition senare. Men GTA:Ankeborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 jag drog upp en förpackning och mejjade lite med den hahahahahaahahaahahahaha, det där ser jävligt komiskt ut, hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 såg nys alla filmerna dom e sköna väntar till nästa mmmm lite blodig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 men skule va bra på gta med lite roligare vapen skule det inte gå att göra typ 2 uzin på gta eller 2 pistoler skule va grymt eller en sköld som man kan ha minsta uzin till eller nån pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 GTA:DP till Gamecube. Dumt nog är det en fake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Coola covers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gammal tråd men Såg den och slängde ihop en lite snabbt. Har aldrig gort något liknande tidigare. Kanske ska fortsätta i morrn. så här ser den ut nu iaf : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Här kommer min andra. Jobbade länge med denna. Riktigt nöjd faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag vet att den här tråden är lite gammal, men det är väl bätter att skriva i en gammal än att göra en ny... Eller hur? Gjorde en taskig Gta4 Cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hah! Härliga covers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Såhär ska nästa GTA se ut! Jag har gjort den, tog ca 40 min! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/PS2_GTA.jpg Redigerad 20 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 :'( Den bästa hitils *tårögd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 :'( Den bästa hitils *tårögd* Tackar Tackar.... *bugar* *vinkar till alla* tyvärr inge autografer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Nice ni alla är på att göra dem, och jag menar verkligen alla!! Edit: 7 dagar räknas väl inte som gammal tråd?? Redigerad 19 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fröken fröken jag vill! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Mario.gif den tog en timme typ men jag är rätt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts