Blues Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 min vän har gjort ett halvbra spel... sig vad ni tycker om det msa demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 kom igen...23 har kollat och ingen svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 helt okej kan fixfa det bättre men bättre än ditt spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Man får ju damp av andra bossen, jag var på gränsen till raseri utbrott och slänga datorn genom fönstret. Men spelet är bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) helt okej kan fixfa det bättre men bättre än ditt spel!! BÄTTRE EN MITT SPEL!!!! JAG HA JU FÖRF*N GJORT HALVA HAN SPEL ÅXÅ förlåt för att jag är arg Redigerad 28 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 lol asså jag sa inte att ditt spel va dåligt sa bara att det här var bättre. ditt spel e skit bra men det andra var bara bättre alla har en egen åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ok f'låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Har oxå gjort ett spel.. men de var för stort så lag kunde inte lägga upp det. men vilket pogram använder ni? och hur kan man få tag på de pogramet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) gamemaker kan man ladda hem här EDIT: fel länk först men nu är det fixat :"> Redigerad 28 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts