MATRIX Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Kan någon översätta till svenska?Om ni blädrar ner ser ni att det står Police Motorbike.grand_theft_auto_vice_city_2_.htm Redigerad 28 juli, 2004 av MATRIX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 To get the police motorbike you have to complete all 12 of the police vigilante missions. When you have done these missions go to the police station at Washington beach. go to the front door and parked there is the police motorbike. It is really fast. Skitsnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Skitsnack... Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det finns inga polismotorcyklar i Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asdf Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jooo den finns visst!!!!!!!! jag har den!!!! den e sviiin snabb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jooo den finns visst!!!!!!!! jag har den!!!! den e sviiin snabb... ljug inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jooo den finns visst!!!!!!!! jag har den!!!! den e sviiin snabb... Bevis...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jooo den finns visst!!!!!!!! jag har den!!!! den e sviiin snabb... Just det, bevisa det, skicka en bild.. Du ljuger som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asdf Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jag har inte vc på denna datorn denna´e en skit dator!!! den suger jag har den på en annan dator nästa vecka kan jag fixa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 hrm jag fick den när jag gjorde så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det ser ut som en mod som jag har sett någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det ser ut som en mod som jag har sett någonstans. haha mm det är det skulle bara skojja lite med er och sen när ni hade gjort det berättat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts