Pr4y3r Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vad är det som är så kul? sno någons bil din lilla fjant... Efter som jag blev så förbanad så hjälpte jag copstar. Copstar hjälpte mig och det glömmer inte ja (se resultatet i infogad bild) om ni undrar varför det är en stötfångare där fram så är den från infernusen... Ja ja allt ser konstigt ut Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Exakt vilka moddar har du gjort? Vill testa om du nu är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hmm ja Inte några nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Tror han menar prayer... skitsnygg bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hur går det med den här bilen då? Kommer den bli klar snart Copstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vad är det som är så kul? sno någons bil din lilla fjant... Efter som jag blev så förbanad så hjälpte jag copstar. Copstar hjälpte mig och det glömmer inte ja (se resultatet i infogad bild) om ni undrar varför det är en stötfångare där fram så är den från infernusen... Ja ja allt ser konstigt ut Enjoy va? vem sa "stor i orden , liten på jorden" soetizz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Vad är det som är så kul? sno någons bil din lilla fjant... Efter som jag blev så förbanad så hjälpte jag copstar. Copstar hjälpte mig och det glömmer inte ja (se resultatet i infogad bild) om ni undrar varför det är en stötfångare där fram så är den från infernusen... Ja ja allt ser konstigt ut Enjoy du får nog fixa lite med dom lokala axlarna etc.....annars snygg bil, förstår att Pr4y3r snodde den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag skulle värkligen uppskatta lite hjälp :'( :'( annars blir det pappers-korgen för den bilen och det vill inte jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag skulle värkligen uppskatta lite hjälp :'( :'( annars blir det pappers-korgen för den bilen och det vill inte jag :'( LunCh vafö blockar du mig på msn och har du gjort klart ican? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag skulle värkligen uppskatta lite hjälp :'( :'( annars blir det pappers-korgen för den bilen och det vill inte jag :'( skulle gärna hjälpa om jag kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 s**t Pr4y3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Bilen e fixad av jo_c_ke kanske ska posta några bilder ne väntar ett tag ska ta ett screen med chrome fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Det var ju bra att det löste sig med bilen. kan du inte bli klar med den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts