atWa Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Går det att sjunka lägre än vad Pr4y3r gjort? trodde pr4y3r var schysst... men det där var droppen.. hur lågt kan man gå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/post-11-1091023544HHHH.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/post-11-1091023544.jpg Redigerad 8 augusti, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 behöveringen cd spelare har redan en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Det e synn om dig Copstar Dumma Pr4y3r!!!!! Redigerad 8 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 du ba för han int va så snäll så tänker jag hjälpa dig men vad ska du ha hjälp med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ingen spöar mig på moddning , och sen så har jag bara hjälpt dig inte snott din bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ingen spöar mig på moddning , och sen så har jag bara hjälpt dig inte snott din bil. Ingen spöar dig på modding? Roligare skämt kan man inte få tag i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) ingen spöar mig på moddning , och sen så har jag bara hjälpt dig inte snott din bil. mjoo vi vet ju de kan ju inte ens lägga in Swedish Police Mavericken Redigerad 8 augusti, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) kunde jag inte lägga in den? lol btw , 70% av alla här är under 10 , eller? Redigerad 8 augusti, 2004 av Pr4y3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 mjoo vi vet ju de kan ju inte ens lägga in Swedish Police Mavericken haha, egd Pr4y3r är en ond människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 behöveringen cd spelare har redan en vilken tur att CrAcKmAns var en bandare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 kunde jag inte lägga in den? lol btw , 70% av alla här är under 10 , eller? varför skrev du topicen då och hmm 10 år jag är säkert 50 gånger bättre<--hu he nu stavas än du i 3d modelering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) även om jag inte fick in mavericken så är jag ändå duktigare än er alla? jag lyckades lösa copstars problem med bilen ? kunde någon annan det? NEJ. Ok, visa mig att du är bättre Redigerad 8 augusti, 2004 av Pr4y3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) 2004-08-01 --------------- COPSTAR: vad var fel? pr4y3r: huven vettu pr4y3r: den var COPSTAR: vad var det för fel på den? pr4y3r: brb bara sen kom han några dagar senare 2004-08-07 --------------- COPSTAR: fixade du min CUDA? pr4y3r: fyfan va go den e COPSTAR: skicak bilder och cudan om du kan PR4Y3R: funderar på om jag ska ta din cuda och ge mig alla credits muhaha pr4y3r: made by pr4y3r COPSTAR: ne du tar den inte COPSATR: jag har lagt ner 1vecka på den så du snor den inte pr4y3r: kanske jag måste tyvärr copstar:jag som trodde du var snäll pr4yer:självklart att den är din pr4y3r:nån liten nörd som snor andras bilar AA jag tror det nu faktiskt men detta e kul detta e bara pr4y3r som har skrivit -säg inte att du är med o gör gta sweden -dom skämmer ut sverige -deras fula bilar osv. jag tycker baracudas volvo e skit fin -jag gör 10x snyggare bilar än alla er tillsammans på gtasajten -o så e ja duktig i moo mapper oxå -så skulle jag göra en mod skulle den bli go copstar:SKRYT? prayer: oj prayer-ska starta ett projekt snart -en total mod conversion till vicecity -som lägger till en HEL ny ö -med folk bilar osv. -på andra ön så kommer man kunna se på bio att det läggs till nya bilar COPSTAR: använder du 3dstudio max? PRAYER: både OK VAD ANVÄNDER DU FÖR VERSION AV 3DSTUDIO??? och det går inte att lägga in ´så många nya bilar typ 4st eftersom det inte finns tillräckligt med ip prayer:så du tror att du kan få alla att hata mig för att jag fick din bil att funka? AA det tror jag ska iallafall se till så det blir så Redigerad 8 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 även om jag inte fick in mavericken så är jag ändå duktigare än er alla? jag lyckades lösa copstars problem med bilen ? kunde någon annan det? NEJ. joo jag kan de men är fullt upptagen med GTAhoodz är j*vligt mycke roligare en att hjälpa här men nu kan man ju börja hjälpa till här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ok , då är ju bilen min då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ok , då är ju bilen min då men din lilla hora ge tilbaka bilen....... kunde inte hjälpa.. var tvungen o säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Pr4y3r @ Har du ens bildbevis på att du har fått in den i spelet buggfri? Isf: få se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Det kanske är därför han inte lämmnar tillbaka den han kunnde inte fixa det själv men ville visa sig duktig. Pr4yer du är ett skämt låt mig därför berätta en rolighistoria Pr4y3r HAHAHAHAHAHAHAHAHHA Redigerad 8 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 roligaste och mest patetiska idiot gtasajten, nej världen nånsin skådat! bilen funkar säkert inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts