GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Min egenbyggda musmatta av aluminium. Använder den inte nu dock för man blir helt svart om händerna av oxidationen. Ska måla den eller lacka den med en lack som inte flagnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Min egenbyggda musmatta av aluminium. Använder den inte nu dock för man blir helt svart om händerna av oxidationen. Ska måla den eller lacka den med en lack som inte flagnar. Hmm det funkar inte om du har optisk mus va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Hmm det funkar inte om du har optisk mus va? Varför skulle det inte funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Tyget på min IKEA-matta har börjat lossna :'( Måste skaffa ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Varför skulle det inte funka? Man kan ju inte köra det på speglar eftersom ljuset reflekteras fel. Och eftersom den ytan också är rätt blank så tänkte jag att det skulle fucka upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Man kan ju inte köra det på speglar eftersom ljuset reflekteras fel. Och eftersom den ytan också är rätt blank så tänkte jag att det skulle fucka upp sig. En optisk mus använder ju det reflekterade ljuset för att kunna navigera så det borde väl gå bra men jag har inte provat, får väl göra det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 En optisk mus använder ju det reflekterade ljuset för att kunna navigera så det borde väl gå bra men jag har inte provat, får väl göra det nån gång. Weeeeeeee.. vi har samma mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Weeeeeeee.. vi har samma mus Kinky. (Ja, jag tänker bara på en sak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Weeeeeeee.. vi har samma mus Nä du det är min mus det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 använder ingen matta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 sj har jag nån dustin matta...den funkar ganska bra men ska skaffa en funk eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Varför köpa func eller icemat och fan vet vad dom heter? Det har jag aldrig förstått, varför betala dyra pengar för något man kan få för en femma, som är minst lika bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 nä har inte förstått det riktit häller men dom sägs vara bra undra jusst om en Q-PAD GAMER XXL är nåt vidare`??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Min musmatta mäter ca 1x1,5 meter. Hela bordet är en musmatta. Nepp. Skojjade bara. Men har funderat på det. Jag har en www.elinstallatören.com-musmatta. Hård plastyta med flera synliga veck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vet att jag drar upp en gammal tråd men börja inte whiina för det nu.... men är det nån mer än jag som har en spelgel på ca 20x30cm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts