guardian Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jaa, min farsa fixade en musmatta med vilket tryck jag ville ha på den så jag tog... jaaa ni kan nog gissa Voorhees (har dessutom en musmatta med myers och en med freddy på också. fick flera ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 min lilla musmatta Har dock en annan mus nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanis Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Har en härlig Steelpad av plast 4d alltså http://home.tiscali.se/midgaard/4d.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jaa, min farsa fixade en musmatta med vilket tryck jag ville ha på den så jag tog... jaaa ni kan nog gissa Voorhees (har dessutom en musmatta med myers och en med freddy på också. fick flera ) Fan vad coolt! jag ska nog praoa på ett tryckeri någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 det här är min musmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag vet inte varför jag köpte den här, jag menar den är ju så dyr http://w1.225.telia.com/~u22505348/hap.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Min 6-7 år gamla musmatta, köptes när vi köpte den förra datorn. Funkar perfekt. (förminskad bild, postad i forumet förrut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ja har ingen musmata har en bärbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Min är blind. ( Jag har typ en med Kalle Anka.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 har en gammal blå.. med massa klotter på som min kompis och jag har gjort.. alltid kul att sitta och rita medans något laddar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 En blå musmatta från datametropolen för 15:- Är gjord i Taiwan såg jag nu också .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Har en Q-PAD GAMER XXL med måtten 40 x 28 cm..... Redigerad 6 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Q-Pad Gamer XXXL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 fy fan va najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Har en steelpad 4D, finns bíld lite längre upp i topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Har en steelpad 4D, finns bíld lite längre upp i topicen.. Har en steelpad 4D och en steelpad 4S. Kör med 4D:n just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 eightball: jävlar... varför så stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 eightball: jävlar... varför så stor... Stabilare sikte... man sänker sensen så kan man dra musen längre osv... liten update på min mus"matta"... det är egentligen bara ett A4 me rutor på =P funkar skit fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Fan vad coolt! jag ska nog praoa på ett tryckeri någon gång Finns att köpa papper som du proppar in i skrivaren, skriver ut en bild som du gjort/laddat hem, tar strykjärnet eller nåt och stryker fast bilden på musmattan och voilá! Finns att köpa på Clas Ohlsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Stabilare sikte... man sänker sensen så kan man dra musen längre osv... Jo men lite onödigt stor... det är som att ha en fotbolls plan på databordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts