GTA_Erik Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag håller på med en liten bil till Vice City. Här är en liten beta-bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 den var fin men det blir jobbigt att texturera den eftersom du inte använder en riktig bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 märke / modell?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Gör så här tryck på objectsDen röda kuben du vet Sen tar du Surface>normals>calculate så ska du se att din bil blir vit o fin igen Snygg annars, liknar en jaguar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Liknar en Ford Granada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Slående likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Slående likt säger det samma! Men den skulle man ju kunna ersätta perrenialen (stavning?) med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Första in-game bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 HAHAHAHAH Du msåte skala upp den så den blir stor så har du en Granada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 fan va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Jepp, jag ska skala upp den lite men inte så jättemycket. Huvudet sticker ut genom taket. Edit:Copstar, vet du hur man fixar så att dörrarna och alla lösa delar inte är en meter från själva bilen? Redigerad 9 augusti, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Edit:Copstar, vet du hur man fixar så att dörrarna och alla lösa delar inte är en meter från själva bilen? mm med dummysarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ska man inte ändra "local axys" eller något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Gör klart den, sätt lite eldflejms på den osså gör ett ronny o ragge skin till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hur fixar man med local axys så att dörrarna funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Spara den sådär sen gör du en kopia å fortsätter, tyckte den var asgrymm sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Nån som skulle vilja ställa upp och texturera den åt mig? Jag finner inga bra bilder och allt blir konstigt när jag försöker sätta dit texturer. Skulle någon vilja försöka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Nån som skulle vilja ställa upp och texturera den åt mig? Jag finner inga bra bilder och allt blir konstigt när jag försöker sätta dit texturer. Skulle någon vilja försöka? JAG VILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Visst, skickar den till dig direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts