mankan Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Det skulle vara kul om man kunde köra sönder staket som på driv3r annat som är bra på driv3r är polisens intligens och att bilarna inte alltid exploderar utan bara stannar när dom inte funkar mer + att i driv3r går inte lyktstolpar sönder så lätt som i gta vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 det låter bra... (Fast jag vet inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Bra... Jag gillar när det är realism.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Det skulle vara kul om man kunde köra sönder staket som på driv3r annat som är bra på driv3r är polisens intligens och att bilarna inte alltid exploderar utan bara stannar när dom inte funkar mer + att i driv3r går inte lyktstolpar sönder så lätt som i gta vad tycker ni om det? lyktstolpar går inte att köra sönder i driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 lyktstolpar går inte att köra sönder i driv3r lol, ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 lol, ägd kommer man med en 3 tons lastbil i 200 km/h så tar det tvärnit i en lyktstolpe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det skulle vara kul om man kunde köra sönder staket som på driv3r I GTA III kan man köra sönder staket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 + att i driv3r går inte lyktstolpar sönder så lätt som i gta vad tycker ni om det? Jag tycker det är skitskönt att lyktstolparna går av så lätt som dom gör i vice city och gta 3.. ingen som tex irriterar sig på lyktsolparna i the getaway som inte går att rubba? då stannar bilen direkt ju.. tråkigt.. tråkigt också om dom nu skulle vara segare att köra sönder för man vill ju kunna dra gasen i botten utan att bli stoppad av lyktstoplar tycker jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Realistiskt att bilar inte exploderar om dom kör in i väggar, andra bilar, lyktstolpar, hus, igenom eld o massa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag hatar det med lykstolparna i Driv3r tex när man är i ett uppdrag så man pangar inn i en lykstolpe så blir man av med do det hatar jag så jag gillar mer det i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 lol.... med 18 hjularn som väger kanske 30 ton tvärnitar för en jävla lyktstolpe... men vissa går att köra sönder , dom där små jävlarna... har driv3r på ps2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag hatar det med lykstolparna i Driv3r tex när man är i ett uppdrag så man pangar inn i en lykstolpe så blir man av med do det hatar jag så jag gillar mer det i VC jo men dom behöver inte gå av skit lätt typ om man småbackar in i ett trafikljus så välter det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts