Zane Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Bara för att jag har 40 nummer + 6 album med Herman Hedning (skryt, men sant) Kan ingen göra den heliga spiklubban Den är mäktig o den borde inte vara så svår att göra,för nån som kann Jag kan göra den Men jag tror figuren blir svårare eftersom han har lite udda proportioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag kan göra den Men jag tror figuren blir svårare eftersom han har lite udda proportioner. bara göra om basebollträt och fixa texturer till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Typ men jag kan lika gärna göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 fyfan vad många nya det har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 gjort en snabbis beta på klubban =D ganska cool tycker jahermanhedning.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 gjort en snabbis beta på klubban =D ganska cool tycker ja lägg up en bild på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts