Jump to content

Riktiga bilar!

Kalan
 Share

Vilket bilmärke föredrar du?  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gillar Lamborghini, Ferrari, Jaguar, McLaren, Koenigsegg, Mercedes. några av dom fanns inte med.. vet inte vilken ja ska rösta på

de som inte fanns med var på grund av alternativ-mängds-begränsningen (fint ord ;) )... varför kan man bara ha 15 alternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Chevrolet så klart finns ju caprice,impala,biscanne,camaro,corvette,monte carlo,bel air och massa andra, vadå #riktiga bilar#?? :P

Vaz,lada,masarati och o.s.v dom tillverkas ju fortfarande?? ;)

Pm det ska va en BMW så ska det va derass föregångare"EMW" ;P

jo jo, men som sagt var får inte allt plats, och jag borde haft med ett annat-alternativ... med riktiga bilar menar jag att iaf jag föredrar en skitny Porsche istället för nått gammalt rostigt badkar (för det mesta iaf ;P )... jag menar inte att det är fel på tex en Shelby GT500 Eleanor från 1967... Rätta mig om jag har fel men är Corvette ett bilmärke? Heter det inte Chevrolet Corvette??? B)

EDIT: stavfel

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo jo, men som sagt var får inte allt plats, och jag borde haft med ett annat-alternativ... med riktiga bilar menar jag att iaf jag föredrar en skitny Porsche istället för nått gammalt rostigt badkar (för det mesta iaf B) )... jag menar inte att det är fel på tex en Shelby GT500 Eleanor från 1967... Rätta mig om jag har fel men är Corvette ett bilmärke? Heter det inte Chevrolet Corvette??? ;)

EDIT: stavfel

helt rätt...Chevrolet Corvette heter de...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor