Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hmm...ser inte mina grannar så ofta.... sitter mest inne med datorn(Jag).... Men när jag var ute en gång för nån dag sen så kom en kille som jag tror rä min granne...Han hade en STINKBOMB med sig(ush) PS.Han är 11...Precis som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 mums homosapienslever. nej nej tror det var något djur. Eller ok, INTE människolever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Nej, de kommer från öster, dom verkar tycka att det är naturligt att göra så, konstigt nog kommunister kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Nej, de kommer från öster, dom verkar tycka att det är naturligt att göra så, konstigt nog öster?? det beror vell på vart man bor,ja bor i gävle!! eller menar du kanske finland?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Seda har jag en granne som har ett tryckeri inne i city, en granne som har en massa svartarbetare o placker (samma sak fast skillnad i talet). Att ha svartarbetare och billig arbetskraft från Rysslan, poland o.s.v är sjukt vidrigt. ps. stavade säkert poland fel. ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Fyfan våra grannar är värst (Turkar under till höger till vänster) Dom har sin fattiga skit musik på hela dagen och halva natten dom skriker och smäller i dörrarna och så anmäler dom oss för att våran hund "skäller" när dom smäller i dörrarna hela j*vla tiden HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA *EDIT* Glömde att säga mina grannar är typ en kopia av dina. Eller tvärtom. Redigerad 22 augusti, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 JAG HAR GRANNAR! en gång hade jag en hund också! mina grannar bor i ett hus, dom är mina grannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 JAG HAR GRANNAR! en gång hade jag en hund också! mina grannar bor i ett hus, dom är mina grannar Du verkar bli mer och mer oseriös, såg din post i "love" tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 menar du det? mina grannar skriker och kör på folk, det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 menar du det? mina grannar skriker och kör på folk, det är sant gör dom? Mina grannar är små tomtar som massproduserar konstgjord gummikräm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 gör dom? Mina grannar är små tomtar som massproduserar konstgjord gummikräm Kan du beställa några åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 coolt, va för gummikräm? några har han kört på hittils, kör fort också... ganska tokig gubbe... hoppas han kör ihjäl sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 coolt, va för gummikräm? några har han kört på hittils, kör fort också... ganska tokig gubbe... hoppas han kör ihjäl sej Du försöker skriva så mycket inlägg du bara kan? Får man nått pris då eller? Mina grannar är snälla iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) On-topic, mina grannar är helt ok, förutom några som har en hund, den voffar som fan, jag får nästan lust att bryta jycken på mitten! Edit: ja, det här blev dagens spam, *deleted* Redigerad 21 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 står det "låsspray för häst" ?? undra var hästen har ett lås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 En sån där som man har när man är gravid och har myggbett, fast man måste vara diabetiker och blodtrycket måste ligga på 1453-1454. Kariya: Visst, jag kan fråga. On-topic, mina grannar är helt ok, förutom några som har en hund, den voffar som fan, jag får nästan lust att bryta jycken på mitten! edit: Dom hade krämen som spray också, men man måste vara sambo med en häst och ha rakat sig runt nacken 56,000 gånger Vad fan snackar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Undrar jag med Nog snackat om det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ok.. Förstod bara inte vad du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts