SlIpKnOt Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 hehe.. granar hehe... väx upp ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 hehe......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 mina grannar suger stenhårt gasar med en gamma oskattad och obesiktigad femcylindrig bil. låter pyton. å så kan dom inte svenska heller. sen tog dom vår cross utan lov va fan!? sa ni inte till polisen, det är fan stöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Den enda granne jag känner(eller min mamma)E ganska sjyst.Min mamma brukar köpa mjölk till henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Finns det trevliga grannar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Finns det trevliga grannar? klart det finns jag har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Pratar inte så mycket med mina grannar. Errols trummas granne är dum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag har trevliga grannar. Och det är jag glad för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Hm .. Bor i en lägenhet ... Under mig finns en gubbe som heter Erik .. Han öppnar aldrig dörren .. inte ens när man busplingar .. Höger .. en tjej som är asasnygg .. Vänster: En tant, som ställer sin cykel iväg för mig när ja ska till skolan Hmm.. Ah.. över .. dom som jämt klagar att ja sitter vid datorn till 04.00 *vad är klockan nu? * Åver Änd Äaut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 va fan!? sa ni inte till polisen, det är fan stöld dom krashade den. så dom får laga/fixa nya grejor mot den så kallade ''stölden'' eller ''låna utan att fråga syndromen'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 dom krashade den. så dom får laga/fixa nya grejor mot den så kallade ''stölden'' eller ''låna utan att fråga syndromen'' är de sjuka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 är de sjuka eller? Nej, de kommer från öster, dom verkar tycka att det är naturligt att göra så, konstigt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Nej, de kommer från öster, dom verkar tycka att det är naturligt att göra så, konstigt nog från skåne eller längre upp öster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 tjaa....... domgår väll an antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Min granne är nog den skummaste som finns. Han är anmäld och fälld för försök till mord när han körde på min polares mamma med sin bil. Men han är snäll mot oss. Han brukar komma och lämna skumma grejer, typ lever, godis(inte så skumt dock) och så... Dessutom brukar han låna vår såg rätt ofta . Man får väl fundera ut själv vad han använder den till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 You've got a killer next door Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Han brukar komma och lämna skumma grejer, typ lever mums homosapienslever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hehe.. granar hehe... väx upp ffs Jag ser inga träd som behöver växa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Fyfan våra grannar är värst (Turkar under till höger till vänster) Dom har sin fattiga skit musik på hela dagen och halva natten dom skriker och smäller i dörrarna och så anmäler dom oss för att våran hund "skäller" när dom smäller i dörrarna hela j*vla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts