Jump to content

Har du trevliga grannar??

ERROLS TRUMMA
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är visst inge fel på bönder!

Få se nu grannar.. bor granne med en i min klass, hennes farsa äger ett mindre sågeri. Mina grannar åt syd är två sommarstugor en tant som är alergisk mot avgaser(´fast hon cycklar mitt bland bilarna). Åt väst bor en kille som är ett år äldre än mig(våra familjer känner varandra ganska väl) åt norr bor en rolig gubbe på 60 år han har precis målat sitt hus helt konstigt, det är gult där uppe och jättematt grå-gul därnere, ser skitroligt ut ;P

Sedan bor det en barnfamilj längre bort deras ungar är ute mitt på vägen tills deras farsa skäller på dem så dem börjar illipa. det var väl det.. sedan bor det en pensionär bakom oss.. ;) hon klagar mest på att vi kör med mopparna hela dagen ;P:P

Seda har jag en granne som har ett tryckeri inne i city, en granne som har en massa svartarbetare o placker (samma sak fast skillnad i talet). B) det var väll dem..fast alla är trevliga ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är okej. Några år yngre än mig. Den ena kille (5 eller 6 år) asirriterande men ändå rolig. Den andre killen (12 snart 13) helt okej. Hans syrra (6 år) helt självfixerad och bortskämd. Om man går in i hennes rum så är allting rosa och typ bara barbie saker jag tror inte hon har köpt en sak själv där inne... Dom var i Portugal och kollade på fotboll på en resturang men hon och hennes mamma gick tebax till hotellet för att ingen brydde sej om den lilla tjejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min granne är en gammal sur gubbe som har nån aparat i halsen. och en gång när jag spelade street hockey klockan 14.00 så kom han ut och skälde på mig och sa att jag skulle vara tyst för hans fru sover.

Och min granne till höger är också sjuk. Han sitter i sin buske och filmar alla som går förbi.

och min granne till vänster är en pensionär som kom ut klockan 2 på natten och började såga i sitt träd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en gammal tant som granne som jag klipper gräset åt.. hon är väll snäll men också senil

En trevlig granne som brukar ge mig massa läsk typ, nya sorter som inte kommit ut än. för att han jobbar på något sånt ställe

sen en granne som har tejpat igen alla fönster och ibland öpnnar han dom och tittar ut .. han har även kastat glas på mina andra grannar och kniv hotat dom ;)

sen är väll resten av grannarna okej.. men ganska asociala. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor