kariya Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 min granne är schyst Han är medlem här också föresten. sen har jag något sjukt par på min gata som jag inte får spela street-hockey för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag tar tillbaka det där me att ja har trevliga grannar!!! Jo på ena sidan om mitt hus men på den andra sidan,dom i det huset är bönder,jävla bondfånar!!!! dom kör epor,duetter och 240:or brumar me sina b20:or som bara fan och jagar alla som åker förbi,helt j*ävla sprängda i hyveln!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Det är visst inge fel på bönder! Få se nu grannar.. bor granne med en i min klass, hennes farsa äger ett mindre sågeri. Mina grannar åt syd är två sommarstugor en tant som är alergisk mot avgaser(´fast hon cycklar mitt bland bilarna). Åt väst bor en kille som är ett år äldre än mig(våra familjer känner varandra ganska väl) åt norr bor en rolig gubbe på 60 år han har precis målat sitt hus helt konstigt, det är gult där uppe och jättematt grå-gul därnere, ser skitroligt ut Sedan bor det en barnfamilj längre bort deras ungar är ute mitt på vägen tills deras farsa skäller på dem så dem börjar illipa. det var väl det.. sedan bor det en pensionär bakom oss.. hon klagar mest på att vi kör med mopparna hela dagen Seda har jag en granne som har ett tryckeri inne i city, en granne som har en massa svartarbetare o placker (samma sak fast skillnad i talet). det var väll dem..fast alla är trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 hehe, mja min granne e hyffsat trevlig (bor i lägenhet) Jag glömde nyckeln hem och satt och hon frågade om ja ville komma in, men ja sa nej och fick vänta 1,5h på att päronet kom hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 hehe, mja min granne e hyffsat trevlig (bor i lägenhet) Jag glömde nyckeln hem och satt och hon frågade om ja ville komma in, men ja sa nej och fick vänta 1,5h på att päronet kom hem... Så trevligt,min farsa heter pär o kalas för "päronet"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag bor i ett radhus men min polare bor mittemot mig och en polare bor under mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag hatar mina grannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 mina grannar plockar svamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 mina grannar suger stenhårt gasar med en gamma oskattad och obesiktigad femcylindrig bil. låter pyton. å så kan dom inte svenska heller. sen tog dom vår cross utan lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Mina grannar e... ummm hur ska jag säga det här.... KÄRRINGAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag har schyssta grannar och granar ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 min granne är schyst Han är medlem här också föresten. sen har jag något sjukt par på min gata som jag inte får spela street-hockey för man får tacka :"> du e inte så dum du heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nej, dom e helt dumma i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Dom är okej. Några år yngre än mig. Den ena kille (5 eller 6 år) asirriterande men ändå rolig. Den andre killen (12 snart 13) helt okej. Hans syrra (6 år) helt självfixerad och bortskämd. Om man går in i hennes rum så är allting rosa och typ bara barbie saker jag tror inte hon har köpt en sak själv där inne... Dom var i Portugal och kollade på fotboll på en resturang men hon och hennes mamma gick tebax till hotellet för att ingen brydde sej om den lilla tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Min granne är en gammal sur gubbe som har nån aparat i halsen. och en gång när jag spelade street hockey klockan 14.00 så kom han ut och skälde på mig och sa att jag skulle vara tyst för hans fru sover. Och min granne till höger är också sjuk. Han sitter i sin buske och filmar alla som går förbi. och min granne till vänster är en pensionär som kom ut klockan 2 på natten och började såga i sitt träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Har en gammal tant som granne som jag klipper gräset åt.. hon är väll snäll men också senil En trevlig granne som brukar ge mig massa läsk typ, nya sorter som inte kommit ut än. för att han jobbar på något sånt ställe sen en granne som har tejpat igen alla fönster och ibland öpnnar han dom och tittar ut .. han har även kastat glas på mina andra grannar och kniv hotat dom sen är väll resten av grannarna okej.. men ganska asociala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 svartarbetare o placker (samma sak fast skillnad i talet) LoL! Det heter polacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Och min granne till höger är också sjuk. Han sitter i sin buske och filmar alla som går förbi. Ni borde gå till polisen med det! låter inte så friskt liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 bor på en gård där de flesta är över 50 Alla är jättetrevlia och hälsar och så. "barnen" är 16-17 år, och alla känner alla. Rätt så bra här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 mina grannar är en småbarns familj med en 1åring och en 4 åring. min andra granne är en kille(gubbe) han är 60 och jobar som militär det var mina grannar det (granar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts