Jump to content

Har du trevliga grannar??

ERROLS TRUMMA
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bor på en gård, där barnen redan i 5:års åldern lär sej att vara stöddig och uppkäftig mot antingen förbipaserande som dom inte änner, eller folk som är ute och leker som på något sätt har lägre "status" än dom. Det vill säga om dom är yngre eller töntar... man kan inte säga att mina grannar är trevliga. Dock har jag inte ont av det, etersom jag spenderar större delen av mina dagar i mitt rum och spelar ;) ... man lär sej avsky barn på min gård...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har rätt många grannar, och dom är trevliga allihop, rätt olika grannar allihop, i ett hus bor ett par med typ 4-5 hundar, som ser ut som lejon, och jagar mig ibland när jag kommer hem från skolan.

I ett annat hus bor ett par med två barn, som är lite roliga, små killar som är galna, kastar saker överallt, och vrålar och slåss (Dom är 3 och 5 år)

I ett annat hus, bor två hippies som eldar sina sopor istället för att slänga dom så det stinker uppe i våran trädgård. Ja, det var väll dom närmaste! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har bara bott i det här huset i två år. Jagkänner inte en enda av våra grannar förutom huset nedaför, och där bor den kompis som jag kännt längst (sen jag var nyfödd *hrm* ;) ) Förutom honom och hans familj finns det bara en massa pensionärer som bor här, förutom att de precis har börjat bygga ett hus mittemot vårt, där någon familj ska flytta in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta är helt okej, men vissa stör jag mig skitmycket på!

Ta t.ex. grannarna som bor bredvid, de har en unge som är överkåt på att sparka fotboll mot deras garageport! ;)

Hatar att under flera timmar höra samma sak om och om igen...

Dunk... dunk... dunk.... dunk.... dunk... dunk... dunk.... dunk.... dunk... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina grannar är "PEST" en gång så hade dom Disco klockan 2-4på morgonen <_< och dom hade värsta baser (*DUNK* *DUNK*...) och så spela dom låtar som Spice Girls :wub: man hörde låten hur tydlig som helst plus så är det betong väggar mellan oss :wub: de gick man inte sova ;) det hördes i hela trappan

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

känner knappt mina grannar... två tjejer som går i 2'an o 4'an... dom skriker o har sig hela dagarna medans deras storasyrra står o galer på dom o massa.. jävla stohej hela tiden o sen har deras moder städmani o städar huset 3ggr om dagen(ja ksojar inte de e sant!!!!).. sen kopierar dom allt vi gör.. grillar vi så grillar dom, klipper vi gräset så tar de inte 10 minuter innan dom e ute o fräser me sin gräsklippare... iofs så bryr ja mig inte så mycke.. skriker dom för högt så drar ja bara på lite högre volym på datorn o fortsätter lyssna på musik.. så får dom kanske en god musiksmak senare i livet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor