Jump to content

Vice City buggar

-MaRinE-
 Share

Recommended Posts

vet ej om det jag såg va en bugg eller kanske meningen, i vilket fall som helst så liknade det gta3, ni vet när man i gta3 tar en bil från någon, om man då står still för länge så kan bilägaren rycka ut en o sedan puckla på en, något liknande hände här då jag med bil körde på en snubbe som schussade en annan på en pcj 600 så dom ramlade.

Jag tog upp hojjen o skulle precis till o åka iväg då killen som satt på "packethållaren" på motorcykeln gick fram o satte sig bakom mig, jag gick av cykeln igen o då gjorde han med det, sen gick jag på igen o då stog han bara o kollade, jag smågarvade lite då faktiskt -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet ej om det jag såg va en bugg eller kanske meningen, i vilket fall som helst så liknade det gta3, ni vet när man i gta3 tar en bil från någon, om man då står still för länge så kan bilägaren rycka ut en o sedan puckla på en, något liknande hände här då jag med bil körde på en snubbe som schussade en annan på en pcj 600 så dom ramlade.

Jag tog upp hojjen o skulle precis till o åka iväg då killen som satt på "packethållaren" på motorcykeln gick fram o satte sig bakom mig, jag gick av cykeln igen o då gjorde han med det, sen gick jag på igen o då stog han bara o kollade, jag smågarvade lite då faktiskt -_-

En liknande sak har hänt mig. Skulle sno en PCJ 600 med två pers på men jag slog bara av föraren från hojjen. Killen på pakethållaren satt kvar, jävla vilken tur han fick följa med på :rolleyes:

Utöver det så blir det en hel del grafikbuggar ibland, som att man kan se igenom väggar om man springer runt ett hörn och att en massa grejer försvinner i 1sek och sedan kommer tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkde med motor cykel i den stora båten i andra ön jag tänkte åka upp med motor cyckeln i trappan sen komm jag inte upp då hoppa jag av då började jag plötsligt uttanför båten. Och det med motot cyckeln jag har åkt med en killa så där där back men då jag haoppa av så hoppade han också av sen när jag hoppade på så hoppade han på också......????????????????

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev så för mig med.....jag tog upp hojjen när han oxå skulle göra det....jag fick den före honom...men han gorde rörelsena för att ta upp den....sen när jag skulle dra iväg....satta han sig på den.....Då drog jag såklart iväg och gjorde några uniqe jumps med han......

Och en gång när jag tog en polisbil gick en polis in i pasagerarsätet och skrek när jag åkte...och när jag skulle skjutsa lance så stog han på motorcykeln....han stog inte på sadeln men han hade arslet där han skulle med benen rakt ner i backen och kliade sig i huvet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor