Yukiz Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Tänkte bränna ut min VC mapp på skiva för att jag har slarvat bort VC skivan och ska installera det på min nya dator... Kommer detta att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) Tänkte bränna ut min VC mapp på skiva för att jag har slarvat bort VC skivan och ska installera det på min nya dator... Kommer detta att fungera? Hmm, antagligen... men glöm inte att markera "Visa dolda filer"... EDIT: Bränner du den på en DVD-skiva då eller? Redigerad 27 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 vissa spel funkar ju inte när man gör så.. =/ de är väll för att de ligger grejer i registret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 vissa spel funkar ju inte när man gör så.. =/ de är väll för att de ligger grejer i registret? Precis, det var det jag tänkte på... det kanske ligger några hemliga Rockstar-filer i någon Windows-mapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts