DaeR Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 jag har ett ps2 som är av första utgåvan. jag kan inte göra gta 3, men gta vice city fungerar utmärkt. om du köpte din ps2 första året, då maskinen kom ut, så är det maskinen det är fel på. det är alltså ett känt fel som sony bekräftat. har du första utgåvan så får du göra som jag... köpa en ny maskin. Vaa? Båda spelen funkar på mitt ps2 och jag har också första maskinen 30004 :S.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Tandkräm kan göra mrakel för att rädda skivor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) - I hate the smell of n00bs som inte fattar reglerna I hate the smell of whiners. ... and svengelska typing dudes. Redigerad 11 augusti, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 - I hate the smell of n00bs som inte fattar reglerna Om du gör det.. varför följer du inte reglerna själv då.. för det där var bara rent spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Om du gör det.. varför följer du inte reglerna själv då.. för det där var bara rent spam! Och du drar upp en 20 dagar gammal topic för att skriva det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Och du drar upp en 20 dagar gammal topic för att skriva det där? ja, varför bryr du dig för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag klarade aldrig gta3 pga att min kompis gjorde en repa i skivan så det inte funkar Men sålde det till gameshop , och dom verkade inte märka repan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag klarade aldrig gta3 pga att min kompis gjorde en repa i skivan så det inte funkar Men sålde det till gameshop , och dom verkade inte märka repan Haha, you sneaky bastard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 har klarat till ps2 och på PC e jag på sista storyn.. Har inte orkat spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts