atWa Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ja nu har jag "köpt" GTA3 på PC hade det på ps2 förut men fick det aldrig klarat men nu ska jag klara det en gång för alla... (har klarat VC) har du klarat GTA3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag har haft GTA3 (och Vice City) till PS2 i 6 dagar nu, men jag har inget minnsekort ännu, så jag kan inte spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 GTA3 har jag klarat massa gånger men mitt Vice City funkar inte (ps2) När jag kört en bit kommer det upp "loading" och spelet stannar, eller så står det "Unable to read disc". Jag fattar inte vad felet är egentligen...det är inte repigt eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 GTA3 har jag klarat massa gånger men mitt Vice City funkar inte (ps2) När jag kört en bit kommer det upp "loading" och spelet stannar, eller så står det "Unable to read disc". Jag fattar inte vad felet är egentligen...det är inte repigt eller så. okej =( tråkigt gta vc är ett underbart spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 GTA3 har jag klarat massa gånger men mitt Vice City funkar inte (ps2) När jag kört en bit kommer det upp "loading" och spelet stannar, eller så står det "Unable to read disc". Jag fattar inte vad felet är egentligen...det är inte repigt eller så. Testa att dammsuga det. Funkar för vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Testa att dammsuga det. Funkar för vissa. Dammsuga? Tja, vad har jag att förlora egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Dammsuga? Tja, vad har jag att förlora egentligen? ingeting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Nu har jag dammsugit det men det funkade ej...skit också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Nu har jag dammsugit det men det funkade ej...skit också har du en bra dator? jag kan fixa det åt dig om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 har du en bra dator? jag kan fixa det åt dig om du vill Nja...den är två år gammal. Men vad menar du...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Nja...den är två år gammal. Men vad menar du...? skulle kunna fixat vc åt dig om du hade bra dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ingeting... Ett PS2 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 skulle kunna fixat vc åt dig om du hade bra dator.. - I hate the smell of warez in gtasajten.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 - I hate the smell of warez in gtasajten.com/forum W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Ett PS2 kanske... nej inte damsuga ps2:n utan skivan.. ps2an funkar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Hehe jo ps2an funkar ju men jag dammsög den också Vet inte vad jag ska göra med VC än...ska kanske ringa och kolla med gamezone om jag kan få ett nytt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) - I hate the smell of warez in gtasajten.com/forum - I hate the smell of killar som hakar upp sig på allting Inse alla "sysslar med warez"... det ä jobbigt att såfort nån säger nåt om nåt "olagligt" så måste alla börja tjata om hur hemskt det är... ni blir ju knappast ärrade för livet av att han sa nåt om warez, aye? Streetwave: cdn verkar skadad kolla me de du köpte ifrån, du borde få en ny då. Edit: hoppsan det sa du ju själv att du skulle göra läste inte så noga Redigerad 29 juli, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ag har inte klarat till 100% men jag har klarat alla upprag, tagit alla paket, fixat alla stunt, bara rampage kvar... Offtopic: Testa tvätt skivan med tvål och vatten och sedan torka den och se om det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 - I hate the smell of killar som hakar upp sig på allting Inse alla "sysslar med warez"... det ä jobbigt att såfort nån säger nåt om nåt "olagligt" så måste alla börja tjata om hur hemskt det är... ni blir ju knappast ärrade för livet av att han sa nåt om warez, aye? - I hate the smell of n00bs som inte fattar reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jag har ett ps2 som är av första utgåvan. jag kan inte göra gta 3, men gta vice city fungerar utmärkt. om du köpte din ps2 första året, då maskinen kom ut, så är det maskinen det är fel på. det är alltså ett känt fel som sony bekräftat. har du första utgåvan så får du göra som jag... köpa en ny maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts