xero_oscar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 skulle vara sjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag tror inte att du brydde dig om att ta backup. Du tog för givet att det skulle funka, eller att du aldrig skulle vilja byta tillbaka till orginal. Du sket fullständigt i att göra backup. Ta ditt straff, ominstallera vc, sätt en lapp i pannan där det står "jag ska ta backup varje gång jag moddar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Jag tror inte att du brydde dig om att ta backup. Du tog för givet att det skulle funka, eller att du aldrig skulle vilja byta tillbaka till orginal. Du sket fullständigt i att göra backup. Ta ditt straff, ominstallera vc, sätt en lapp i pannan där det står "jag ska ta backup varje gång jag moddar". looooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Här speeder.dff Redigerad 29 juli, 2004 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 och här (hur lägger man in 2 st nerladdnings mojänger?speeder.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 och här (hur lägger man in 2 st nerladdnings mojänger? Du måste lägga dom i en .zip eller .rar fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts