Hiden Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 varför ser man inte kulorna när man pausar spelet...för det gjorde man ju i ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 varför ser man inte kulorna när man pausar spelet...för det gjorde man ju i ettan! det gör man väll? tror man gör det i mitt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ja jag kan inte se dom iaf. dom viner skitsnabbt genom luften även när det e slowmotion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ja jag kan inte se dom iaf. dom viner skitsnabbt genom luften även när det e slowmotion du kanske inte har alla grafiska effekter på? jag ser dem iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag har alla grafik inställningar på högsta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag har alla grafik inställningar på högsta!! Men ditt grafikkort kanske inte stöder alla grafiska effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts