hardrockern Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Var kan man få tag i en sida där man får reda på var alla gömda packet ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Prova denna... http://gtajunkies.nexenservices.com/maps/gta-vc/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dapp Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag har klarat 51% av gta:vc och har tagit alla hidden packages. Men hur får man huntern till ocean beach stället? har den bara hos millitären! Har sett att man ska få den där vid ocean beach när man har alla hidden package men jag fick den inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag har klarat 51% av gta:vc och har tagit alla hidden packages. Men hur får man huntern till ocean beach stället? har den bara hos millitären! Har sett att man ska få den där vid ocean beach när man har alla hidden package men jag fick den inte. :'( Man måste väll ha klarat 100 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Man måste väll ha klarat 100 %? nope, det ska räcka med att ha alla Hidden P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dapp Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 men jag tog alla hidden packages ganske tidigt i spelet, efter kanske 20% och så har jag xbox versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 För att få den i ocean beach måste man ha 100 paket, och för att få den på militärbasen måste man ha klarat alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hardrockern Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 jag ska ta alla packages vad får man då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) jag ska ta alla packages vad får man då?? Man får huntern vid ocean beach och 100000 dollar Läs vad gtagamer skrev din pannel-hönna!! Redigerad 29 juli, 2004 av ERROLS TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Man får huntern vid ocean beach och 100000 dollar Läs vad gtagamer skrev din pannel-hönna!! =) okej hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Var kan man få tag i en sida där man får reda på var alla gömda packet ligger? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...t=0#entry223133 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 http://www.vicecityunleashed.com/index2.ph...10af0835914688c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag har klarat 51% av gta:vc och har tagit alla hidden packages. Men hur får man huntern till ocean beach stället? har den bara hos millitären! Har sett att man ska få den där vid ocean beach när man har alla hidden package men jag fick den inte. :'( AAAAHH!!!! Pinnas mod!! VIKTIGT: 100% och Huntern Snälla, nån mod, pinna en hundraprocentare och en huntertopic, gärna ihop. Jag menar, hur många gånger har inte samma fråga ställts? Hur står ni gamla medlemmar ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts