GiZmo Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Om man bor på västkusten ja själv bor man på östkusten, härligt härligt usch.. var på semester på västkusten.. fick ju aldrig en chans att bada.. antagligen var de för kallt (inga maneter) eller lagom varm (fullt av maneter) ghaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Grejat med moppen, suttit vid datorn(vart på lan tre gånger), badat två gånger... lite semester har jag väl haft i vadstena över midsommar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 VA? Hur har du lyckats??? De e ju svinkallt??? Jag har badat två gånger, o de räcker Två gånger?? Jag har lyckats kommit i en enda gång och det räcker väll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag är bad-o-man men i år så har Gud vart sne på nån dum jävel uppe i haparanda eller nått och det har nog regnat 6 av 7 dagar i veckan.. Vättern är lika kall som den var i vintras.. Har dock badat i våran fenomenala badtunna..! Har oxå badad i min syrras tunna.. Sen har jag varigt på en veckas semester på västkusten och där så blev det ett och ett halft dopp.. Första gången var det så blåsigt och kallt så jag skulle springa ut och doppa mig.. Av min stora förvåning så märkte jag att ca 20m ut (långgrunt, gick till midjan) var det fullt med stora vassa stenar så jag skar upp hela min fot.. Kunde knappt gå.. Sen typ 3 dagar efter så la jag mig ner i vattnet och fick tredje gradens kylskador, nästan iaf.. Annars har jag inte gjort mycket detta sommarlovet.. Inget sommarjobb betyder sena nätter och på nätterna finns det inte mycket annat att göra än att sitta framför datorn så det är vad jag har gjort detta sommarlovet.. Btw, får ju inte glömma bort att säga att detta sommarlov har varigt perfekt att sitta inne och festa så X antal liter sprit/öl har jag konsumerat denna sommaren oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 har varit hemma o slappat! har typ regnat hela jävla tiden här nere! världens pissigaste sommar ( har badat en gång ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Humm har jag ju inte men varför finns inte att man jobbat vara med då.? det är vad jag gjor ska jobba snart... har varit med mina underbara kompisar så mycket det gått då.. har ju jobbat hela Juli men det har ju bara regnat så det är ju lungt.. Träffade JG ett X antal gånger det har varit trevligt.. Får ju göra som dem vill och hälsa på barnarp lite oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts