Jump to content

Vad har ni gjort på sommarlovet?

Siana
 Share

Vad har du gjort under sommarlovet  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag är bad-o-man men i år så har Gud vart sne på nån dum jävel uppe i haparanda eller nått och det har nog regnat 6 av 7 dagar i veckan.. Vättern är lika kall som den var i vintras.. ;)

Har dock badat i våran fenomenala badtunna..! Har oxå badad i min syrras tunna.. Sen har jag varigt på en veckas semester på västkusten och där så blev det ett och ett halft dopp.. Första gången var det så blåsigt och kallt så jag skulle springa ut och doppa mig.. Av min stora förvåning så märkte jag att ca 20m ut (långgrunt, gick till midjan) var det fullt med stora vassa stenar så jag skar upp hela min fot.. Kunde knappt gå.. Sen typ 3 dagar efter så la jag mig ner i vattnet och fick tredje gradens kylskador, nästan iaf..

Annars har jag inte gjort mycket detta sommarlovet.. Inget sommarjobb betyder sena nätter och på nätterna finns det inte mycket annat att göra än att sitta framför datorn så det är vad jag har gjort detta sommarlovet.. B)

Btw, får ju inte glömma bort att säga att detta sommarlov har varigt perfekt att sitta inne och festa så X antal liter sprit/öl har jag konsumerat denna sommaren oxå.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm har jag ju inte men varför finns inte att man jobbat vara med då.?

det är vad jag gjor ska jobba snart...

har varit med mina underbara kompisar ^_^

så mycket det gått då.. har ju jobbat hela Juli

men det har ju bara regnat så det är ju lungt..

Träffade JG ett X antal gånger det har varit trevligt.. Får ju göra som dem vill

och hälsa på barnarp lite oftare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor