Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Disskusitera, Vote: slappat! har inte blivit av nåt annat, fast just nu e jag på orust tillsammans med stora_tomtefar...aalltid något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vote:badat som fan..har badat varje dag på sommar lovet utom 3 dagar..än så länge 0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Har tyvärr bara spelat dator... jag som älskar att bada har inte kunnat göra det eftersom det varit så dåligt väder... nu är det dock fint, men jag har ingen vän som vill bada med mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vote:badat som fan..har badat varje dag på sommar lovet utom 3 dagar..än så länge 0) VA? Hur har du lyckats??? De e ju svinkallt??? Jag har badat två gånger, o de räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Vote: hemma o slappat mina föräldrar börja ha semmester nu så nu ska vi nog åka nån stans o ha kul. men bada har jag gjort oxå men inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag har inte badat mer än i badkar svinkallt i vattnet. Annars hade jag inte gjort mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det är inte alls kallt..bara ni som är så veka va till och med å badade nyss..skit skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det är inte alls kallt..bara ni som är så veka va till och med å badade nyss..skit skönt badade du i havet eller i en sjö??? jag brukar bada i en sjö, och där va de svinkallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Har slappat och åkt motorcykel... bada är för mesar, riktiga män duschar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 föurtom 2 veckors semester och 3 veckors arbete, så har jag suttit nonstop vid datorn dygnet runt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Uuuu vill inte tänka på att det lider mot sitt slut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Har slappat och åkt motorcykel... bada är för mesar, riktiga män duschar. Bada är så maskulint det kan bli! Redigerad 26 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Uuuu vill inte tänka på att det lider mot sitt slut :S inte jag heller... blir tårögd av blotta tanken... men de ska bli intressant att börja skolan igen oxå, och få sina första betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 varit i grekland en vecka sen har jag varit i stockholm en vecka, sen har jag varit på hockey-läger en vecka och sen har jag bara slappat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Havet är för fan fullt med maneter, hr ska man kunna bada!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 varit i grekland en vecka sen har jag varit i stockholm en vecka, sen har jag varit på hockey-läger en vecka och sen har jag bara slappat Hehe...svårt att rösta på nåt... jag skulle gjort ett alternativ med "allt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 lider mot sitt slut? det är ju nästan en månad kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 lider mot sitt slut? det är ju nästan en månad kvar. nja.. inte för mig..typ en halv månad... då har de gått typ tre fjärdedelar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 förrutom en veckas semester så har jag jobbat nästan resten av sommarlovet. ska se till att få ledigt dom två sista veckorna. å fixa ny dator/mc/bil (vad det nu blir...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Havet är för fan fullt med maneter, hr ska man kunna bada!? Om man bor på västkusten ja själv bor man på östkusten, härligt härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts